Letrozol - följas åt 2020
Fortfarande ingenting? Spännande detta :D
Hoppas för din skull att han tänker om, oro är ju någonting som kommer och går tänker jag..
Blodprovet gick smärtfritt, besked får jag tydligen först nästa vecka. Vet inte om det beror på att det var fredag idag eller om det alltid tar några dagar men hoppas få svar snart! Blir inte klok på min temperaturkurva heller. Trodde att äl var i söndags men verkar som den kanske dröjde till i onsdags?
Har värk från och till, ikväll är det riktigt jobbigt faktiskt. Hade dessutom en riklig orangefärgad flytning i eftermiddags (CD21 och Ovitrelle +6) och några droppar blod på pappret när jag torkade mig. Inget sedan dess dock. Vad tror ni andra? Kroppen är märklig alltså..
Vi diskuterade igår kväll och ska försöka iallsfall en gång till, så börjar med letrozol igen imorgon. Sen blir det att ringa läkaren på måndag för ny vul-tid.
Hmm har aldrig tagit blodprov för att bekräfta äl, men hoppas att det inte tar allt för många dagsr innan du får svar :)
Äl har jag för mig blir ca 1,5 dygn efter att man har tagit ovitrelle så kanske där emellan helgen och onsdag? Tempar inte så har tyvärr inte så stor koll på det :/ kanske fästblödning eller några bloddroppar efter äl? Hoppas att värken går över och att det går bra för dig den här månaden! :)