Hur ofta onanerar du?
Man har ju bilden av att män onanerar oftare en kvinnor oavsett relationsstatus. Samt att i kvinnors fall så går onanifrekvensen ner när hon är i förhållande. Stämmer det?
Man har ju bilden av att män onanerar oftare en kvinnor oavsett relationsstatus. Samt att i kvinnors fall så går onanifrekvensen ner när hon är i förhållande. Stämmer det?
Man utan partner. Går i perioder. Just nu varje dag, men ibland kan det gå veckor utan. Jag tror att det är bra att försöka onanera ofta, jag brukar i alla fall må bra av det. Ibland kan jag få lite dåligt samvete när jag ägnar för mycket tid åt att titta på porr, men jag tycker på det stora hela att det ger mig så mycket att det är värt det.
Jag håller på en del med yoga och har upptäckt att yogan både gör mig lugnare i kroppen OCH ökar min sexlust. Därför brukar jag ofta onanera precis efter att jag har yogat. Det brukar ge skönare orgasmer eftersom kroppen då är så pass avslappnad. (Detta kanske var lite OT men jag tänkte ändå att det kunde vara intressant i sammanhanget.)
Ett par gånger i veckan sommartid, mindre på vintern.
Dagligen flera ggr om dagen
Runkar nu på jobbet????
Å nu
Gift man. Onanerar 2-3 gånger per månad. Samlag 1-2 gånger.
Knullade vid 9 onanerar nu...überkåt?
Dags igen????
Dags igen????
Just nu.. Kåt och hård..
3-4 ggr månaden