Hur ofta onanerar du?
Man har ju bilden av att män onanerar oftare en kvinnor oavsett relationsstatus. Samt att i kvinnors fall så går onanifrekvensen ner när hon är i förhållande. Stämmer det?
Man har ju bilden av att män onanerar oftare en kvinnor oavsett relationsstatus. Samt att i kvinnors fall så går onanifrekvensen ner när hon är i förhållande. Stämmer det?
Singel och kom på mig själv att jag har lagt ner det, har ingen lust. Så för mig blir det aldrig.
Kvinna utan partner, röstade på väldigt sällan. Blir i princip aldrig kåt/sugen. Vet inte varför.
Min röst verkar inte bli registrerad, men för mig gäller i stort sett aldrig. Har partner.
Man kan ju onanera med sin partner. Det är trevligt.
Öh... va? Onanerar man inte bara för att man har partner?
Ja, ok - det håller jag absolut med om. Men om man är själv i stunden...? Jag menar definitivt inte att det skulle ersätta sex - bara att det är ett komplement när det inte finns nån man närvarande :)
Jag brukade älska se mitt ex smeka sig själv och hon älskade när jag gjorde det så vi låg ofta och onanerade tillsammans. Behöver inte alltid ha sex.
Onanerar:: Dagligen
Sex med partnern: Årligen
Hade önskat att det var tvärt om, men så är det, behovet av sex är olika.
........fast å andra sidan, hur kul är det att ha sex med någon som tycker sex är lika kul som att deklarera, bara skönt att få det gjort för det här året liksom.
Några gånger i veckan