Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

7500 till hyra snabbt??

Du får helt enkelt låta bli att betala. Har du fått skriftligt på att du är utslängd? Du bör kunna stanna tills på söndag. Det tar väl ett tag att få ut dig? Är det så att de byter lås idag så får du åka till någon förälder eller kompis och sova där en vecka. Annars finns ju härbärgen.

• Anonym (...)
    inatho skrev 2020-02-24 11:44:36 följande:

Jag har försökt i månader att förklara min situation för dom så detta var inte helt oväntat, hade inte förväntat mig att dom skulle ha pengarna idag dock

Hur kommer det sig att du inte förväntat dig det? Du har ju fått allt skriftligt och där måste datum och villkor ha stått. Kom det som en överraskning att de följer sina dokument, eller har de inte gett en deadline dörren i morse?
  • Anonym (...)
    inatho skrev 2020-02-24 09:10:17 följande:

Ja det har jag gjort, vi kom överens om att skippa hyrorna under uppsägningstiden pga min situation men jag är fortfarande back två hyror vilket dom kräver idag

De är tillräckligt vänliga för att låta dig skipa tre månaders hyra, men kan inte låta dig få stanna tills på söndag trots att du har tillgång till 6000 kr imorgon? Har du åkt ut nu?
Svar på tråden 7500 till hyra snabbt??