Fortfarande i chock.
Jag har inte konfronterat honom än. Jag vill samla på mig bevis men vet inte hur lr vad.
Jag mår illa, gick hem tidigare från jobbet och hämtade barnen från fritids och förskola. Åkte iväg till min gammelmormor några timmar för att tänka på annat. Känner mig sjuk, svag, äcklad! OM det är sant, hur har jag inte kunna märka något på 3år? Vilken planet har jag befunnit mig på? :?(
Jag har avvaktat dels för att inte göra barnen rädda lr upprörda. Dom behöver inte vara med, för jag gissar på att det kommer bli många känslor.
Barnen åker hem till Moster imorrn efter vår traditionella semla, och sen till mormor på onsdag.
Har inte berättat för någon men var nära till att bryta ihop totalt då min syster, barnens Moster kommer flytta 5mil ifrån oss, nu bor i granar. Dom kommer bli jätteledsen av att inte ha moster runt hörnet. Och ännuvärre om nu även deras far ska flytta. Moster har bott runt hörnet sen äldsta föddes, och båda barnen är fäst vid henne. Jag vet inte vad jag ska ta mig till!! Vi träffas nästan varje dag, 6 av 7 dagar är vi med moster. En av dyrast största tryggheter. Och sen detta. Jag orkar inte!
Tårarna rinner när jag skriver detta, jag känner mig så rädd, ledsen, svag. Vad har jag gjort för att förtjäna detta om det är sant?