Inlägg från: Anonym (Ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ledsen)

Är MIN man otrogen?

Alltså förlåt men du måste LÄMNA!!!! Detta är oförlåtligt och oacceptabelt!

Jag hade kunnat förlåta och bygga vidare om det var ett snedsteg på fyllan som hände 1 gång men hallå, ett dubbelliv i T R E J Ä V L A Å R??!?!?! i 3 år????

Hur skicklig är inte han?! Har han kunnat göra det så kommer han kunna göra det ännu en gång!

Han är inte ledsen för hans otrohet, vet du vad han är ledsen över? Att det kom och att du fick veta.

Hade du inte konfronterat honom så hade det bara pågått så långt så att hon slutligen skulle kanske bli gravid eller att han en dag skulle komma hem "älskling vi måste prata. Det är så att jag träffat en annan. Bla bla. Jag lämnar barnen och dig. Jag älskar henne".

Sanna mina ord!

Lämna för din egen skull! Detta var över gränsen! Han har noll respekt för dig och barnen. Han är självisk och ett svin!

När han knullade henne så sket han blanka fan i dig och era barn. I 3 år? Hans terapi han ska gå nu och hans skitsnack han kör med är en del av hans spel! Allt för att du ska vara kvar. När du jobbar upp förtroendet igen så kommer han äta ute igen. Tyvärr.

Snälla rara du! Du kommer gå in i väggen! Du kommer tänka på detta hela tiden. Du kommer ha svårt att lita på honom. Varje gång han kanske jobbar över kommer du få upp tanken om att han kanske är otrogen igen? När ni ska ha sex, så kommer du inte slappna av och njuta för du kommer tänka på de gånger han hade sex med henne.

Lämna snälla för din egen skull!!!!!

Jag lider så med dig! Fick rysningar och tårar när jag läser detta. Det är så fruktansvärt!

Sånt här förstör tilliten, självförtroendet och självkänslan.

Bättre du går vidare och hittar dig en stabilare man så småningom. Hellre ta smällen nu och må skit för att senare må ännu bättre än att leva med honom och tänka en massa, vara sårad och känna sig vilsen.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2020-02-26 14:01:43 följande:

Jag förstår allt som du känner, men tycker synd om älskarinnan också. För om de hade ett förhållande i 3 år så var det mer än bara sex. Man har ett så långt förhållande bara om man älskar någon. Sen att han direkt efter konfrontationen direkt vill gå och lämna tillbaka nycklarna..? Alltså vad är det för man, i 3 år har han älskat henne, också, och när han blir ertappad då tar han direkt avstånd och vill få dig att tro att det inte betyder något..! Så feg. Sen att han väljer er, ja men det är ju klart, hade han inte velat ha sin familj så hade han inte gått bakom

Ryggen. Klart ni betyder mycket men verkar som han har haft behov av en denna andra kvinnan också. Sätt det i lite Större perspektiv, han har inte begått något brott, försök inte låta detta få dig må så dåligt. Människor är komplexa, och bara för att man älskar sin partner så betyder det inte att man inte kan älska en annan.

Här ska du få höra ett och annat!

Det är inte synd om älskarinnan NÅGONSTANS ska jag säga dig! Den ENDA personen det är synd om, är personen som blir bedragen. Inte synd om horan mannen knullat i 3 år. Inte synd om mannen heller.

Ni kvinnor som går och är hungriga på upptagna män och tvunget måste ha dem. Ni saknar moral, heder och självrespekt och ni är de största hororna som finns. Ni är så fruktansvärt smutsiga!

Och JA i mina ögon är ni horor. En som står på gatan och säljer sig är prostituerad, hon har inget val och gör det för att ha mat på bordet, hjälpa sin sjuka mamma etc. Men ni??? Ni har ingen skam i kroppen! Er fitta hoppar efter upptagna män och ni kan inte ens behärska er! Tvi på såna som er.

Och det var bara sex lilla vän, du betyder inget för mannen. För var det mer än sex, då hade han lämnat familjen och rubbet för din skull men det gjorde han inte. Så tro inte du var så speciell, du var bara en madrass. En hora som uppfyllde hans sexuella begär. Och älskar man en person då älskar man EN, blanda inte ihop älska med lust och attraktion.

Gå jobba på dig själv ditt vider! Jävla homewrecker. Hade det inte funnits såna billiga horor som er så hade inte massa förhållanden och äktenskap saboterats
Svar på tråden Är MIN man otrogen?