Är MIN man otrogen?
Alltså förlåt men du måste LÄMNA!!!! Detta är oförlåtligt och oacceptabelt!
Jag hade kunnat förlåta och bygga vidare om det var ett snedsteg på fyllan som hände 1 gång men hallå, ett dubbelliv i T R E J Ä V L A Å R??!?!?! i 3 år????
Hur skicklig är inte han?! Har han kunnat göra det så kommer han kunna göra det ännu en gång!
Han är inte ledsen för hans otrohet, vet du vad han är ledsen över? Att det kom och att du fick veta.
Hade du inte konfronterat honom så hade det bara pågått så långt så att hon slutligen skulle kanske bli gravid eller att han en dag skulle komma hem "älskling vi måste prata. Det är så att jag träffat en annan. Bla bla. Jag lämnar barnen och dig. Jag älskar henne".
Sanna mina ord!
Lämna för din egen skull! Detta var över gränsen! Han har noll respekt för dig och barnen. Han är självisk och ett svin!
När han knullade henne så sket han blanka fan i dig och era barn. I 3 år? Hans terapi han ska gå nu och hans skitsnack han kör med är en del av hans spel! Allt för att du ska vara kvar. När du jobbar upp förtroendet igen så kommer han äta ute igen. Tyvärr.
Snälla rara du! Du kommer gå in i väggen! Du kommer tänka på detta hela tiden. Du kommer ha svårt att lita på honom. Varje gång han kanske jobbar över kommer du få upp tanken om att han kanske är otrogen igen? När ni ska ha sex, så kommer du inte slappna av och njuta för du kommer tänka på de gånger han hade sex med henne.
Lämna snälla för din egen skull!!!!!
Jag lider så med dig! Fick rysningar och tårar när jag läser detta. Det är så fruktansvärt!
Sånt här förstör tilliten, självförtroendet och självkänslan.
Bättre du går vidare och hittar dig en stabilare man så småningom. Hellre ta smällen nu och må skit för att senare må ännu bättre än att leva med honom och tänka en massa, vara sårad och känna sig vilsen.