Inlägg från: Ms anybody |Visa alla inlägg
  • Ms anybody

Är MIN man otrogen?

Kolla hans mobil.

Har du tur så hittar du bevis där så han inte kan blåneka eller snacka sig ur det.

Plus du kan bara 100% säker på att han är otrogen.

Jag tycker absolut inte det är fel att snoka i hans mobil efter ett sånt sms.

Se till att ha mer bevis kolla hans mobil och ställ han mot väggen.

• Ms anybody

Kolla hans mobil.

Och behåll nyckeln.

Se hur han reagera när han inte hitta den. Ja om du har tid.. kolla om han åker hem till henne efter jobbet.

Vet du var hon bor?

• Ms anybody

Kan du inte gå efter hans kollega som han har affären med och ropa på henne och fråga om hon har tappat en nyckel? Har du tur så känner hon igen den och säger ja. Då vet du att nyckeln leder till hennes lägenhet.

• Ms anybody

Ja det lagligt att sätta en gps-trackers på sin egna bil. De kan köpas på bla Kjell & Company. Enligt Pricerunner :)

• Ms anybody

Helt ärligt talat så tycker jag att när du tar upp detta med honom ikväll så ska du säga nåt i stil med..

Jag har blivit kontaktad av folk på ditt jobb och fått veta att du har en affär med en av kvinnorna där, en kollega.

(Det kan vara flera personer bakom sms:en nämligen.)

Jag har även fått veta att du har en nyckel hem till hennes lägenhet och att detta har pågått länge.

Fråga honom hur länge det har pågått.

Lägg INTE fram nyckel. I fall att det är fel nyckel utan säg bara detta och se hur han reagerar..

Efteråt kan du fråga honom om när du gjorde en abort för han inte ville ha ett 3:e barn om han funderade på att lämna dig då för henne?

Hans beteende då tyder på att något inte stod rätt.

Vik dig inte var rak tydlig och bestämd.

Kolla honom i ögonen. Låt inte honom komma undan med att ljuga snacka sig ur det.

Lycka till. <3

• Ms anybody

(Älskarinna)

Till dig som tycker synd om älskarinna för hon i 3 år har älskat någon.

Hur tänker du?

Som jag ser det..

I 3 år har hon medvetet haft en affär med en man som har fru och 2 barn. Vid ett tillfälle fanns det ett 3:e barn påväg som avbröts.

Älskarinna är en HOMEWRECKER.

För hur synd hon må tycka det är om sig själv så gick hon in i en hel familj medvetet och vände upp och ner på den.

Hon borde varit kvinna nog och sagt nej till honom.

Hon borde ha sagt..

Nej, du har en familj. Gå hem till dem. Var med dina barn och din fru istället.

Hej då.

Hon kunde ha gjort det rätta även om han ville vara dum.

Men nej hon tänkte bara på sig själv. Inte på familjen hon var på väg att splittra.

Man väljer själv vad för slags person man vill vara.

• Ms anybody

Jag kommer inte att säga att du ska skilja dig eller nåt sånt. Det är ditt val. Och kom ihåg.. du behöver inte ta det beslutet nu. Du kan ta det om en vecka, en månad eller längre. Jag tror du kommer att se det klart om vad du vill när stunden kommer.

Just nu tycker jag det är bra att ni går i par terapi men det är också bra om du själv också gå till en psykolog så du kan stärka dig själv igen och bli den starka personen som du är.

Du är värt mycket bättre, du är en underbar människa och en underbar mamma. Det får du inte glömma.

Sen är det en sak han sa till dig.. han sa..

Jag valde i allafall att alltid komma hem till dig och barnen?

Glöm inte att han valde henne också.

3 år är en långt tid. Men låt han jobba låt han slita. Gör det inte lät för honom. Förutom terapin så prata med honom om det när du vill. Han måste finnas där för sig och svara på alla frågorna du kan komma på även om det har gått ett halv år eller mer.

Lycka till med allt.

Och vad du än väljer när tiden är rätt att så kommer det att bli bra. <3

Svar på tråden Är MIN man otrogen?