Är MIN man otrogen?
Fy hoppas det löser sig!
Fy hoppas det löser sig!
Han verkar ju älska dig! För hade han inte gjort det så hade han dumpat dig för länge sedan om han varit less och trött på era samtal. :)
Att man är otrogen är enbart ett symptom på att vara utsvulten i sitt egna förhållande. Man gör det inte för att vara elak eller för att såra. Vill man såra då berättar man otrohet och att man knullar med andra.
Han är fortfarande ihop med dig = älskar dig
Han gör det bakom din rygg = bryr sig om dig
Vad mer kan en kvinna önska sig?
Så kvinnor va tydliga i framtiden när ni träffar era nya framtida partners OCH berätta att ni inte gillar så mycket sex inom något år.. då kan mannen slippa känna sig lurad och på så sätt få ta ställning redan där och då om han vill inleda något dödfött.
Så jag anser att det är mannen i erat förhållande det är synd om, det är han som tråkigt nog måste smussla och gå bakom ryggen på dig för att få ut det han vill ha av ett förhållande. Tänk på hur hans psyke! Knappast kul att veta att man kan såra sin partner men egentligen inte vill göra det!!
Jädra idioter många lama kvinnor är! Blir irriterad på er
När jag var tillsammans med en dålig man för några år sedan så sa jag aldrig något om hans beteende till folk i min närhet. Varför? Jag skämdes för honom och jag visste det han gjorde var fel och framförallt att jag gjorde fel som stanna kvar. Kanske något liknande du känner varför du ej vågar berätta för någon i din närhet? Mitt råd till dig är att berätta, skydda ej din man så som jag gjorde med min. Det är bara så fel. Någon som behandlat dig så illa så du ej vågar berätta om hans beteende till din familj är bara fel. Vet dock det är svårt och hoppas du snart mår bättre!