Sodergok skrev 2020-02-27 11:41:43 följande:
Så spännande! Har ni fler embryon än det ni ska sätta in på måndag?
Det hände faktiskt oss när vi försökte bli gravida med vår minsta, att det enda embryo vi hade inte klarade av upptiningen. Men detta är peppar peppar väldigt ovanligt och kliniken var väldigt förvånade över att det hände. Det sker 1-2 gånger om året sa de. När vi sedan till slut blev gravida så var det på ett färskt försök. Men vår äldsta är en frysis :)
Nu till denna ivfomgång har vi tre frysta och vi hoppas såklart att något av dessa ska vilja stanna i kroppen så att man slipper göra ny behandling.
Det verkar I alla fall som att ägglossning sker typ imorgon eller på lördag så återföring för vår del lär ske på torsdag eller fredag nästa vecka :)
Imorgon gäller det ???? Hoppas att upptiningen går bra. Vi har ett till i frysen, ett 6-dagars, men jag hoppas så att detta ska fästa. Inte bara för att det kostar mycket, utan för att jag önskar att det inte blir flera år mellan syskonen, samt att denna resa är psykiskt påfrestande. Skulle inga av våra frysisar fästa så, kommer det inte bli ny ivf för mig.
Så spännande att det är dags för er på fredag!