• Anonym (Skidort)

Vilken form av internetporr föredrar du?

Ja...vad föredrar du när du skall snuska dig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken form av internetporr föredrar du?
  • Anonym (Gift kvinna)
    KimLinnefeldt skrev 2020-02-22 17:58:39 följande:

Amatör bäst, eller liknande. Ska framgå att deltagarna tycker om det. Inget silikon, helst inga tatueringar.

Instämmer.O ingen kondom som stör.
  • Anonym (bärtilsdotter)

Tittar på amateur/homemade, helst med mogna kvinnor i min ålder (milf/mature). Och att dom blir hårt knullad av yngre "hunks", virila vrålkåta och välhängda unga män. Att hon blir alldeles galen av njutning.  Craiglist har också nån bra clip om dtta.

• Anonym (Gift kvinna)
    Anonym (bärtilsdotter) skrev 2020-02-22 18:01:40 följande:

Tittar på amateur/homemade, helst med mogna kvinnor i min ålder (milf/mature). Och att dom blir hårt knullad av yngre "hunks", virila vrålkåta och välhängda unga män. Att hon blir alldeles galen av njutning.  Craiglist har också nån bra clip om dtta.

Har du provat irl?
  • Anonym (bärtilsdotter)
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2020-02-22 18:04:58 följande:
    Har du provat irl?
    Tjaaaa... lite åt det hållet kanske, men inte med så unga och så stenhårt. Men det tänder mig mycket. 
  • Anonym (Hannah)
    KimLinnefeldt skrev 2020-02-22 17:58:39 följande:

Amatör bäst, eller liknande. Ska framgå att deltagarna tycker om det. Inget silikon, helst inga tatueringar.

Tatueringar är så avtändande, ser jag det så byter jag direkt.

Varierar och kollar ofta på wet.
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Gift kvinna) skrev 2020-02-22 17:52:12 följande:

jag gillar äkta filmer, dvs amatörer och inte skådespelare. par där en annan man bjuds in o det hettar till o maken får se på.

Har upplevt det med och njutit av det!

Jag har varit killen som bjudits in och där maken får se på. Helt ljuvligt skönt. Upplever gärna igen.
  • Gbgkillen73a

Ser gärna på filmer med äkta äldre kvinnor med hängande naturliga bröst i olika storlekar. Skulle gärna vilja uppleva en äldre kvinna.

• Gbgkillen73a

Ser gärna på filmer med äkta äldre kvinnor med hängande naturliga bröst i olika storlekar. Skulle gärna vilja uppleva en äldre kvinna.

• Anonym (George)

Gillar både bilder och klipp. Men röstade klipp. Favoriterna är med Riley Nixon och Sophie Evans.
    Bilder så gillar jag Wifey (Wifey's World) när hon suger av sin man. Hans kuk är så läcker.

• Anonym (Gift kvinna)

Har upplevt det irl ja.

• jos79

Föredrar helt vanliga foton på vanliga människor, kanske inte är porr men jag tycker det är det mest upphetsande.

Är gift med en man och älskar män men jag tycker faktiskt oftast att kvinnor har snyggare kroppar rent bildmässigt.

• Anonym (Skidort)

Det här med att de flesta föredrar sk "amatörporr" får mig att undra lite. Visst förstår jag grejen med att det är mer upphetsande att titta på något som är äkta och inte fejk. Men är det äkta? Mycket av det som kategoriseras som amatörporr eller hemmagjord porr är ju inte det alls. Det är fortfarande porrskådisar som gökar. Men med en skakig handkamera. Ibland ser man sk amatörporrklipp som av ljuset att döma samt flera olika kameravinklar och även rörliga kameror snabbt inser att det är en proffsproduktion. 

Men visst....det finns helt klart äkta hemmmagjorda porrklipp. Hur ställer du dig till tanken att dessa klipp kanske ligger ute på nätet utan att alla dom som deltar i det är ok med det?

• Anonym (Gift kvinna)

Har inget emot att bli sedd eller fotad/filmad då jag har sex,tvärtom, det gör mig bara kåtare. Men dela så andra vet vem jag är vill jag inte.

• Anonym (Amatör)
    Anonym (Skidort) skrev 2020-02-25 08:24:42 följande:

Det här med att de flesta föredrar sk "amatörporr" får mig att undra lite. Visst förstår jag grejen med att det är mer upphetsande att titta på något som är äkta och inte fejk. Men är det äkta? Mycket av det som kategoriseras som amatörporr eller hemmagjord porr är ju inte det alls. Det är fortfarande porrskådisar som gökar. Men med en skakig handkamera. Ibland ser man sk amatörporrklipp som av ljuset att döma samt flera olika kameravinklar och även rörliga kameror snabbt inser att det är en proffsproduktion. 

Men visst....det finns helt klart äkta hemmmagjorda porrklipp. Hur ställer du dig till tanken att dessa klipp kanske ligger ute på nätet utan att alla dom som deltar i det är ok med det?

Ja, fast man märker ju att det är äkta amatörfilmer just för att det bara är en kamera, att det är i hemmiljö, dålig belysning och att produktionen inte alls är särskilt proffsig i allmänhet. Om man bara söker på amatör så får man upp en massa klipp som uppenbarligen inte är det och det ser man omgående.

Att det ligger klipp på nätet där båda inte är överens om att de skall ligga där är naturligtvis ingen överraskning. Så, visst, ska man försäkra sig om att inte delta i ett pågående övergrepp på minst en av de deltagande (säkert oftast kvinnan) så är det enda sättet att undvika detta att aldrig titta på porr öht. Det är ju heller knappast så att proffsproduktioner är fria från deltagare som egentligen inte vill vara där även om de är medvetna om att klippen kommer att hamna på nätet.

Det finns par som har egna kanaler och som bara har sex med varandra och där man verkligen ser att båda är med på noterna. Ofta är faktiskt just kvinnan den drivande i dessa filmer. Det är då ofta så att kvinnan är den som är "stjärnan" och får all cred. Det är ju semiprofessionellt, men bär ändå vissa typiska kännetecken av amatörproduktion som man vill åt. Det är den äkta känslan och att de verkligen vill ha sex och båda njuter av det. Att de sen tjänar pengar på det är ju inget fel med.
  • Anonym (C S)

Jag är en straight kvinna, men porrfilmer med män som pumpar och pumpar på en silikonbröstad kvinna är inget jag tänder på. Däremot porrfilmer med sexiga kvinnor med små bröst som har sex med varandra går jag igång på...

• Anonym (G)

Jag och frun tittar mest på wet sex just nu.

Svar på tråden Vilken form av internetporr föredrar du?