Vilken form av internetporr föredrar du?
Ja...vad föredrar du när du skall snuska dig?
Ja...vad föredrar du när du skall snuska dig?
Amatör bäst, eller liknande. Ska framgå att deltagarna tycker om det. Inget silikon, helst inga tatueringar.
Tittar på amateur/homemade, helst med mogna kvinnor i min ålder (milf/mature). Och att dom blir hårt knullad av yngre "hunks", virila vrålkåta och välhängda unga män. Att hon blir alldeles galen av njutning. Craiglist har också nån bra clip om dtta.
Tittar på amateur/homemade, helst med mogna kvinnor i min ålder (milf/mature). Och att dom blir hårt knullad av yngre "hunks", virila vrålkåta och välhängda unga män. Att hon blir alldeles galen av njutning. Craiglist har också nån bra clip om dtta.
Amatör bäst, eller liknande. Ska framgå att deltagarna tycker om det. Inget silikon, helst inga tatueringar.
jag gillar äkta filmer, dvs amatörer och inte skådespelare. par där en annan man bjuds in o det hettar till o maken får se på.
Har upplevt det med och njutit av det!
Ser gärna på filmer med äkta äldre kvinnor med hängande naturliga bröst i olika storlekar. Skulle gärna vilja uppleva en äldre kvinna.
Ser gärna på filmer med äkta äldre kvinnor med hängande naturliga bröst i olika storlekar. Skulle gärna vilja uppleva en äldre kvinna.
Gillar både bilder och klipp. Men röstade klipp. Favoriterna är med Riley Nixon och Sophie Evans.
Bilder så gillar jag Wifey (Wifey's World) när hon suger av sin man. Hans kuk är så läcker.
Har upplevt det irl ja.
Hannah är en tjej i våran smak :)
Föredrar helt vanliga foton på vanliga människor, kanske inte är porr men jag tycker det är det mest upphetsande.
Är gift med en man och älskar män men jag tycker faktiskt oftast att kvinnor har snyggare kroppar rent bildmässigt.
Det här med att de flesta föredrar sk "amatörporr" får mig att undra lite. Visst förstår jag grejen med att det är mer upphetsande att titta på något som är äkta och inte fejk. Men är det äkta? Mycket av det som kategoriseras som amatörporr eller hemmagjord porr är ju inte det alls. Det är fortfarande porrskådisar som gökar. Men med en skakig handkamera. Ibland ser man sk amatörporrklipp som av ljuset att döma samt flera olika kameravinklar och även rörliga kameror snabbt inser att det är en proffsproduktion.
Men visst....det finns helt klart äkta hemmmagjorda porrklipp. Hur ställer du dig till tanken att dessa klipp kanske ligger ute på nätet utan att alla dom som deltar i det är ok med det?
Har inget emot att bli sedd eller fotad/filmad då jag har sex,tvärtom, det gör mig bara kåtare. Men dela så andra vet vem jag är vill jag inte.
Det här med att de flesta föredrar sk "amatörporr" får mig att undra lite. Visst förstår jag grejen med att det är mer upphetsande att titta på något som är äkta och inte fejk. Men är det äkta? Mycket av det som kategoriseras som amatörporr eller hemmagjord porr är ju inte det alls. Det är fortfarande porrskådisar som gökar. Men med en skakig handkamera. Ibland ser man sk amatörporrklipp som av ljuset att döma samt flera olika kameravinklar och även rörliga kameror snabbt inser att det är en proffsproduktion.
Men visst....det finns helt klart äkta hemmmagjorda porrklipp. Hur ställer du dig till tanken att dessa klipp kanske ligger ute på nätet utan att alla dom som deltar i det är ok med det?
Jag är en straight kvinna, men porrfilmer med män som pumpar och pumpar på en silikonbröstad kvinna är inget jag tänder på. Däremot porrfilmer med sexiga kvinnor med små bröst som har sex med varandra går jag igång på...
Jag och frun tittar mest på wet sex just nu.