Vilken form av internetporr föredrar du?
Ja...vad föredrar du när du skall snuska dig?
Ja...vad föredrar du när du skall snuska dig?
Jag gillar sån där porr där mannen har en kamera på axeln och man ser det han ser. När han har sex med en superläcker brud eller två. Det är ju en vinkel jag inte kan se sex ifrån, jo själva vinkeln självklart men liksom från en mans ögon.
Jag har ingen önskan om att bli en man, och tänder inte på kvinnor egentligen, eller kanske lite, men just sån porr gillar jag jättemycket.
Någon gång skall jag be min man filma mig så när vi har sex så får jag se det han ser, mig från hans synvinkel. men jag vet inte hur jag skall lägga fram idén för honom utan att låta sinnessjuk "Jo älskling...kan inte du filma mig under sex, för jag vill låtsas att jag är du och se hur det skulle se ut att sätta på mig själv" hur narcissistisk får man bli egentligen :D
Jag gillar kolla på filmer där killen sprutar sin säd på tjejens fitta, mage eller rumpa. Även när tjejer får fontänorgasm. Mycket upphetsande att onanera till. Är man
Föredrar amatörfilmer, helst analsex med tjejer som verkligen njuter av det :)
Jag gillar sån där porr där mannen har en kamera på axeln och man ser det han ser. När han har sex med en superläcker brud eller två. Det är ju en vinkel jag inte kan se sex ifrån, jo själva vinkeln självklart men liksom från en mans ögon.
Jag har ingen önskan om att bli en man, och tänder inte på kvinnor egentligen, eller kanske lite, men just sån porr gillar jag jättemycket.
Någon gång skall jag be min man filma mig så när vi har sex så får jag se det han ser, mig från hans synvinkel. men jag vet inte hur jag skall lägga fram idén för honom utan att låta sinnessjuk "Jo älskling...kan inte du filma mig under sex, för jag vill låtsas att jag är du och se hur det skulle se ut att sätta på mig själv" hur narcissistisk får man bli egentligen :D
Eller så blir det total tändning och han älskar det :)
Tycker du ska fråga, alltid kul att prova nya saker
Uteslutande hemmagjorda klipp och filmer, gärna analt med creampie, avsugningar med sväljning som avslut, eller übersnygga killar som runkar för hand eller med fleshlight.
Smiskfilmer och amatörporr. Ogillar närbilder på kön.
Jag tycker det låter grymt och inte knäppt :)
Nää det kanske du inte gör men det är dig han tänder på och vill ha sex med, tror han skulle uppskatta att du tar tag i och vill förverkliga en fantasi.
Det värsta som kan hända är att du får ett nej :)
Jag tycker det låter grymt och inte knäppt :)
Nää det kanske du inte gör men det är dig han tänder på och vill ha sex med, tror han skulle uppskatta att du tar tag i och vill förverkliga en fantasi.
Det värsta som kan hända är att du får ett nej :)