Anonym (sexy) skrev 2020-05-04 23:34:03 följande:
De tjejer jag har haft har aldrig velat prova anal sex så även med min senaste sambo men när vi hade sex och hon red mig så smekte jag hennes stjärthål.
Jag märkte att hon reagerade häftigare ju mer jag smekte och pillade henne på stjärthålet, Tillslut lät jag mitt finger glida in några centimeter hon stönade och slingrade sig.
Jag frågade om jag fick pilla på henne så här och hon stönade att jag fick pilla var jag ville!!!
Det var väldigt upphetsande med hennes reaktion på mitt finger....
Vi bytte ställning till missionären och fortsatte plötsligt känner jag hennes händer på mina skinkor och ett finger som glider in i mitt stjärthål samtidigt som hon säger jasså du gillar ett finger i stjärten!!
Det var så överraskande och upphetsande att jag sprutade helt utan förvarning.
Det där är exakt samma erfarenhet som jag har med mitt ex men till skillnad att hon aldrig kumde erkänna efteråt att det var skönt? Och på fråga vid nästa tillfälle frågade jag om jag fick pilla i analen och varje gång säger hon att det inte är skönt.
Men olydig som vanligt pillade jag åter i röven och hon fick våldsamma skakorgasmer, men fortsatte förneka att fimgret var skönt.
Mental blockering!!!