• Anonym (F)

Tycker du att det är svårt att hinna med dejting och jobbet/vardagen?

Om man tycker att det är svårt att kombinera dagliga sysslor och jobbet med att skicka/svara på mess och träffas.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att det är svårt att hinna med dejting och jobbet/vardagen?
  • Pinotage

Jag har massor med egentid - så det är inte svårt att hinna med dejting.

• Anonym (Swing for fun)

Inget problem. Svarar bara på PM som är extremt intressanta. 99 av 100 PM går direkt till papperskorgen.

• Fjäril kär

Nej verkligen inte.

På arbetstid jobbar jag och läser och svarar på flirt och mess när jag kommer hem. Har massor av egentid

• Anonym (H)

Är man singel, barnlös och dejtar en eller två i taget kan det väl omöjligt vara något problem.

• Mandel

Nja, inte svårt att hinna med kanske, men det tar alldeles för mycket tid och ork!

Det är alldeles för mycket tramsande tycker jag. Helt förundrad över hur folk man aldrig träffat kan börja dra sexanspelningar och komma med sexinviter osv.
    Jag ger upp 95% av kontakterna för jag orkar bara inte med tramsandet!

Precis haft en som jag chattat med som så klart kläcker ur sig att han är gift.
    Ålhuvud!
    Alldeles för många är oseriösa vilket tar fokus och tid ifrån de/vi som faktiskt är seriösa.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Tycker du att det är svårt att hinna med dejting och jobbet/vardagen?