Nygift och otrogen
Men problemet är ju att du fortsätter tro på honom. Han är tydlig med att han inte vill ha kontakt med henne, skriver du. Var han inte också tydlig med att han skulle vara trogen när ni gifte er? Var han inte också tydlig med att han älskade dig? Hans tydlighet betyder bara en sak: Han ljuger troligtvis.
Han har ju ljugit så många gånger och om så många saker rätt länge. att tro på ett endaste ord han säger är höjden av dumhet.
Då hon fortfarande söker kontakt så är jag 150% säker på att han ganska ofta kontaktar henne på nätter/ kvällar och ger en HELT annan bild om varför dom inte träffas mer.. Kanske säger han att är du så galen och tokig att du har riskerat att skada dig själv och ert barn om han lämnade dig? Kanske kräver han att hon ljuger för dig för du är galen och inte tål sanningen? Det är klassiska saker som otrogna män säger till sin älskarinnan när frun kommer på dom...
kanske ringar han och gråter och säger att han älskar henne och ville ha deras barn men inte kan pga dig? Därför kontaktar hon honom och vill ha raka rör.
Det enda du vet med säkerhet om din man är att han kan ljuga och vara otrogen och kan bli kär i andra kvinnor.
Det skulle kunna svara så som du skriver men det enda sättet dom har kontakt på nu är via Messenger och där har jag full tillgång. Eftersom hon har nytt jobb fick hon nytt nr och det har inte han. (Jag har krävt att han redovisar sina sms så hans operatör har varje månad skickat vilka nr alla sms gått till). Det jag sett han skrivit till henne överrensstämmer med vad han sagt typ ?du och jag ska inte ha något med varandra?, ?du är mitt största misstag?, ?vi har INGET att säga varandra? osv. Och som sagt, han verkar verkligen avsky henne nu när hennes rätta jag kommit fram.. men vad vet jag, har han ju som sagt vad ljugit tidigare.
Nu är han iallafall och lämnat dottern hos sin mamma och vi har avsatt hela dagen för att prata. Tror jag kommer be om en paus men det känns konstigt eftersom vi bara förra veckan var och kollade på hus..