-
Och om det inte hjälper att prata så är det kanske dags att inse att det är bättre att lämna.Anonym (Kvinna86) skrev 2023-05-29 23:35:45 följande:Nej, det enda vi gjort de senaste åren är att prata, prata och prata. En period blev passionerad igen men nu är vi tillbaka till att bara prata, prata och prata.
-
Bra att du har tagit tag i det nu. Du förtjänar så mycket bättre!Anonym (Kvinna86) skrev 2023-06-15 17:21:21 följande:
NU HAR JAG LÄMNAT HONOM
vilket sjuk sak att skriva, och ännu sjukare att jag känner noll inför det. Eller jo, jag känner sorg över att förlora tid med barnen. Möjligtvis behövde jag dom här åren för att hamna här.
kollade hans mobil i torsdags och förutom flera grova sexsms så hade dom också legat med varandra igen. Det jävla svinet låg med henne efter allt jag gjort för honom. Hon kan ta honom, det är hennes förlust.
jag är fan fri nu!
Hur har han reagerat på det här då? -
Det får vi hoppas att hon inte gör.Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 18:19:18 följande:Ts kanske tar honom tillbaka om han säger de rätta sakerna.
Hon verkar dessutom vara riktigt arg på honom nu.
Mer än vad hon har verkat vara tidigare.
Då kan det vara lättare att ignorera sådana ord. -
Hade TS varit den som varit otrogen så hade jag gett honom samma råd som TS har fått.Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 18:46:23 följande:Ja du är då inte nådig mot otrogna män. Jag undrar vad du hade svarat i mannens tråd? Vad hade du gett för råd så att han kan få henne tillbaka?
Ska han nu försöka få TS tillbaka så får han nog jobba väldigt hårt.
Han har inte bara haft en annan kvinna i tankarna på deras bröllopsdag utan dessutom varit otrogen mot TS flera gånger med den andra kvinnan och gjort henne gravid.
Och nu har han alltså varit otrogen med samma kvinna igen.
Tycker du att han förtjänar att få någon mer chans? -
Att han ska vara transparent och vara ärlig om precis allt, Visa att han verkligen ångrar sig.Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 21:28:40 följande:OK, du är inte nådig mot otrogna män och kvinnor, ursäkta att jag skrev män men det handlade ju om en man här.
Jag tänkte mer om TS man hade startat en tråd om hur han ska få sin fru tillbaka. Vad hade du skrivit?
Klippa alla band med den han varit otrogen med,inte svara på några meddelanden eller samtal, och blockera överallt.
Och verkligen visa att det är sin partner han vill vara med.
Precis som jag har skrivit till TS här att hennes man borde ha gjort.
Innan han var otrogen igen. -
Så nu kanske du kan svara på min fråga. Tycker du att han förtjänar någon mer chans efter allt han har gjort?Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 21:28:40 följande:OK, du är inte nådig mot otrogna män och kvinnor, ursäkta att jag skrev män men det handlade ju om en man här.
Jag tänkte mer om TS man hade startat en tråd om hur han ska få sin fru tillbaka. Vad hade du skrivit? -
Ja,exakt. Så jag tror inte att han har så mycket för att försöka kämpa och fjäska för TS nu.Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 21:52:29 följande:Nej, på grund av att jag tror inte att han menade allvar med någonting han sa. Han är inte att lita på. Och även om han skulle mena allvar om han vill ha tillbaka henne igen, så är det ju svårt att tro honom. Tilliten är borta.
Han har gjort för många misstag nu. -
Om han hade gjort ett misstag och verkligen ångrar sig.Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 21:53:07 följande:Så du skulle alltså försöka hjälpa honom med att få TS tillbaka?
Men inte som han har betett sig nu.
Då får han vackert ta konsekvenserna.
Misstag kan alla göra. Men det han har gjort är inte längre ett misstag. -
Då skulle han få rådet att acceptera faktum att TS inte vill ha honom tillbaka.Anonym (Maria) skrev 2023-06-15 22:07:49 följande:Ok men det jag frågade dig gällde nu. Om han startade en tråd och bad om hjälp med att nu få tillbaka TS.
Han har gjort för många snedsteg fö att det ska kunna förlåtas nu. -
Jag tycker du ska försöka strunta i honom. Hur svårt det än kännas.Anonym (Kvinna86) skrev 2023-07-31 12:00:55 följande:
Tack, det hoppas jag också, om tiden kan läka dessa sår. Just nu vet jag inte hur jag ska kunna lita på någon igen. Han har fått mig att tro att jag är oälskbar. Att jag är grå och tråkig fast jag är den som tagit hand om hans barn när han varit och knullat hans älskarinna. Han säger att han saknade närheten, att jag inte bekräftade honom, försöker subtilt lägga över det på mig samtidigt som han återigen bönar och ber om förlåtelse. Så äcklig.
Om han hade problem med att inte få bekräftelse så borde han ha pratat med dig om det istället för att söka det hos någon annan.
Så ta inte åt dig av det han säger.
Du är den som kommer att gå vinnande ur det här och hitta en bra man. Var så säker!
Kramar till dig!