Inlägg från: Anonym (Älskarinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Älskarinna)

Nygift och otrogen

Anonym (jaha) skrev 2020-01-21 16:45:52 följande:
    Vadå jaja, det du skriver är ju helt helt motstridigt. Du säger att du deltar men ändå oskyldig. Hur går det ihop?

Du är singel, men de du ligger med är inte singlar och eftersom du medvetet väljer att delta i deras svineri så är du inte mycket bättre själv och precis som du är fri att göra som du vill så är andra fria att tycka vad de vill om det du gör.
    Ja, du får absolut tycka vad du vill.
    Det bryr jag mig faktiskt inte om.

Eller inbillar du dig att jag skulle be om ursäkt och genast sluta upp med mitt lilla nöje?
    Isåfall trodde du fel.

Förstår du verkligen inte vad jag skriver?
    JAG knullar med VEM jag vill och om den mannen har en fru så är det upp till honom om han vill hålla kuken i styr.

Tänk, han kanske till och med blir lite gladare och nöjdare med tillvaron när han får lite uppskattning på annat håll?
    Så länge du inte vet det så kanske det till och med kan vara en fördel.

Sen har jag lagt in snokande fruar i beräkningen och använder bara kontantkort i kontakt med mina älskare.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Kvinna31) skrev 2020-01-21 18:01:35 följande:
    Oftast måste det ju vara något som mannen saknar. I mitt fall har jag aldrig fått svar eller listat ut vad.
    Jag vet inte heller, jag vet bara vad männen säger. 
    Och det är nog en sanning med modifikation. 

Jag har känslan av att männen söker spänning och triggas av det förbjudna.
    De flesta är inte intresserade av att lämna frun. Dock har jag varit med om en man som faktiskt skilde sig för min skull. Även fast jag bad honom låta bli då jag inte var intresserad av något mer än det vi gjorde.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Kvinna31) skrev 2020-01-21 18:41:39 följande:
    Jag vet inte vad han var ute efter. Han säger att han inte vet själv. Trots att han t om tog med barnen en gång som lekte med hennes barn så är han ändå inte ärlig. Men jag lät det vara sista gången mina barn drabbas
    Usch och fy, vilken tölp.
    Sånt håller man ungarna utanför!

Den karln är  du nog bättre utan.
    Och den andra då... vad sa hon till sina ungar medans dom rullande runt i bingen?

Aldrig, aldrig att jag skulle tillåta att han tog barn med sig. Fast nu har jag inte barn i lekande ålder.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-01-21 20:18:59 följande:

Jag förstår inte riktigt vad du vill tillföra till den tidigare diskussionen? Är du inte kvinnan som låg med min man så är dina åsikter något irrelevanta. Sedan ur ett allmänmänskligt perspektiv går det ju att ifrågasätta ditt resonemang. Ligger du med män som har barn också? 

Ja jag blamear kvinnan som låg med min man, för att jag är sårad. Jag vet att hon inte bär det största ansvaret, hon hade inga förpliktelser gentemot mig. Men ibland kanske man ska tänka mer på konsekvensen mer än kicken även man är kåt. Man krossar och ibland till och med förintar människor. Två fel gör inte ett rätt. 

Hade det inte varit för att hon blev gravid så hade jag inte kunna svara på om det var jag. Men nej, det var inte jag.

Ja, jag ligger med män som har barn. Varför undrar du det?
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-01-23 10:12:52 följande:
    Nej han är såklart delaktig och bär större skuld än henne men varför aktivt försöka ligga med en gift man?
    Det har jag försökt förklara men då fick jag fan för att jag skrev i tråden!
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (jaha) skrev 2020-01-23 14:00:52 följande:
    Och något man kanske inte ska bli så förvånad över om man får fan för heller Flört

Man slutar aldrig förvånas över hur egoistiska människor tänker. Man gör som man vill och skiter fullkomligen i allt och alla bara man får som man vill... men sen blir man förvånad och känner sig kränkt över att folk tycker det är dålig stil. Man förväntar sig bli bemött med respekt och empati trotts att man själv inte kan visa andra det.... jäkla märkligt sätt att resonera.
    Ojoj då, hoppsan!

Jag bryr mig inte om ifall jag får fan för det jag gör. Däremot när någon sen undrar över något som de lätt kan få svar på av mig, då tycker jag att det är lite märkligt att gnälla över att jag skrivit i tråden.

Var får du ifrån att jag skulle känna mig kränkt? Jag vet att många tycker att det jag gör är fel, det är ingen nyhet. Och det kränker mig inte det minsta. Det borde du väl ändå begripa?

Och självklart förväntar jag mig ingen respekt eller empati från någon när det kommer till detta. Som sagt, jag bryr mig inte.

Jag undrar bara hur du kunde få ihop den slutsatsen...
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (jaha) skrev 2020-01-23 16:26:28 följande:
    Den slutsatsen är inte alls svårt att komma fram till eftersom de allra flesta om inte alla föredrar att bli bemötta av andra med respekt och empati, och det tror jag även gäller dig. Jag menar det är ju inte så många som gillar att bli lurade, svikna och att folk ljuger för dem eller hur? 

Dock har du en poäng i det du skrev tidigare, att det är kanske nyttig för en person i TS situation att förstå hur den andra kvinnan tänker och ta del av vad otrogna män säger till sina älskarinnor, det brukar ju av någon märklig anledning vara något heeeeelt annat än det man säger till sin partner Flört
    Om du tror att jag ligger med deras män för att såra dem så tror du fel. Jag har förklarat varför jag väljer upptagna män. Och det bästa är absolut om hans partner inte får reda på det.

Vad menar du med flirtgubben? Tror du på allvar att jag tror på mannen som säger att hans fru inte förstår honom? Att hans fru vägrar ligga med honom? Eller vad han nu behagar säga.

Precis som med det andra så skiter jag fullständigt i vad han säger till sin fru. De män jag träffar pratar inte om sina fruar. Anledningen är att jag inte är intresserad eftersom jag ändå inte vill han mer än hans kropp. Där och då.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (jaha) skrev 2020-01-24 12:56:02 följande:
    Nejdå jag tror att du ligger med deras män för att du gillar det, dock finns det en sak som skiljer dig från andra och det är att du är medveten om vad det innebär för henne och skiter fullkomligen i det för du bryr dig enbart om dig själv och vad du får ut av det. Så där andra väljer bort upptagna män för att inte delta i sånt skit så väljer du att göra det.

Jag har inte skrivit något om några flirtgubbar.

Ja, jag vet redan att du skiter i alla utom dig själv, det är det som gör dig till en egoist och anledningen till kritiken.
    Som sagt, det absolut bästa är om frun inget vet. Jag är inte ute efter att såra någon primärt.
    Frun får väl erbjuda det jag erbjuder så kanske mannen stannar där hemma.

Nehej, vad kallar du den här då? Flört
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-01-24 16:08:33 följande:
    Jag kan tycka det är ganska oförskämt att komma hit och strö salt i såren. Jag vill inte höra att någon inte bryr sig om ifall den förstör familjer. Så klart är det den otrognes ansvar men det krävs två till sex och någon form av empati borde finnas.
    Fast det är sanningen. Hur hård den än är.
    Mannen är fri att bryta precis när han vill, det är han som har ett förhållande och jag klänger mig inte kvar som en kardborre.
  • Anonym (Älskarinna)
    Anonym (Kvinna86) skrev 2020-02-01 12:55:59 följande:

Tack.

Ja så är det ju absolut. Men av någon konstig anledning känns det som om dom faktiskt inte har kontakt, jag litar nog på honom där. Jag tror han verkligen vill få oss att fungera och ångrar sig och att han faktiskt inte vill ha med henne att göra. Det känns verkligen som att han tycker illa om henne...

I allt du skriver läser jag att du ljuger för dig själv och aktivt övertygar dig själv att lögnen är sann.

Jag hoppas för din skull att jag har fel.
Svar på tråden Nygift och otrogen