Inlägg från: Anonym (Känner med dig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Känner med dig)

Nygift och otrogen

Återkommer till denna tråd fast jag aldrig skrivit. Min allra bästa vän var med om liknande och valde att stanna. De hade dock inte barn vilket jag typ inte vet gör det svårare eller lättare. Säkert åt båda håll.... Min syn på otrohet har förändrats en del sen det hände min bästa vän. Från att ha sett väldigt svart och vitt på det förändrades det något. Det är fortfarande avskyvärt och handlingen är oförlåtlig men jag FÖRSTÅR ändå att man stannar och kanske skulle gjort det själv också, om jag fick total transparens och öppenhet från den jag levde med. Har visat min bästa vän denna tråd och för henne var det skönt att läsa om en liknande situation. Lycka till!

Har du TS funderat på om graviditeten och aborten är en lögn?

Åh TS. Beundrar din styrka och tåras av din smärta. Fy fan vad svårt. Bedjar han att få dig tillbaka eller håller han sig lugn?

Men asså. Gud till och med radikalfeministen som aaaaavskyr otrohet börjar tycka att folk här är för hårda. Man FÅR vara ledsen även om man varit ett svin. Jag tycker synd om mannen som lämnade mig gravid och aldrig kom tillbaka. Det kan vara synd om människor som förstör för sig själva.

Håller med om att tråden spårat i viss mån. 
    Hur mår du TS? Och hur går det? 

Fan asså! Kan inte alla som bara är otrevliga mot TS och förvränga varje ord hon skriver sluta skriva? Det går att argumentera men här sparkas det ju på någon som ligger. Hon har skrivit att hon inte har någon att prata med om detta! Kanske hålla en vänlig ton?

Asså idiotier! Läs inte och hjälp inte ts då om ni stör er på hennes tankar. Finns ju hutlöst många trådar som håller på hur länge som helst med ?samma problem? för så så verkligheten ut.

Snälla fina TS bry dig inte om idiotierna här som häcklar och skriver smörja.

Svar på tråden Nygift och otrogen