BF augusti 2020 - stannar på FL
Har fotat varje vecka och där ser man iaf att det skiljer sig från början till nu, så när jag blir nojig brukar jag kolla på fotona, haha.
Idag köpte jag det första klädesplagget. Kunde inte hålla mig!!
Hej alla! Vad kul att det går bra för er!
Jag ska på KUB den 13e. Är så nervös att det inte ska vara nåt i magen... då man inte känner eller ser nåt än! Längtar tills magen kommer! Är nu i v 11 (10+4)
Hej alla :)
Igår var vi på kub och fick se den lilla lilla bäbisen rulla runt därinne! :D En sån otrolig lättnad att allt stod rätt till. Och så himla häftigt att se hur den lever runt därinne!
Skönt o berätta ändå! Har oxå mest leggings. Har inte haft jeans sen jag plussade tror jag haha. Min är oxå otroligt uppblåst.... ska oxå jobba hela helgen. Hoppas den går relativt fort ändå
Ja men precis!! Jag går mest runt i tights hela dagarna :p. Har fått en bh och ett par gravidbyxor av en kompis än så länge men inte köpt nåt. Ååh visst är det helt sjukt häftigt? Var den livlig eller lugn? Ska ni kolla kön senare? :)
Berättade just för chefen. Hon började gråta haha. Hon vet om vår ivfresa så... men sån lättnad! Nu känns det inte hemligt för någon längre :) kram på er