Jooosen skrev 2020-09-13 21:55:45 följande:
Känner likadant till 110 %! O vår lilla har sen några dagar tillbaka varit ooootroligt ledsen arg o missnöjd all sin vakna tid. Hon gråter hysteriskt o vi somnar 03 varje natt. Katastrof. Är så ledsen o känns som hela bebistiden är förstörd. Det enda som funkar ok är bärsjal. Vi nästan hoppas att hon ska somna jämt för det är så mkt skrik. Nån som känner igen sig? Lillan är nu 2 veckor. Är rädd att man bara är känslig men tror detta inte är helt normalt om man får kalla det så... är oxå gråtig hela tiden som du. Det är tufft! Men det blir ju bättre!
Skönt att inte vara ensam!
Låter tufft med skrikig bebis även på dagarna. Vår sover oftast mycket på dagarna, men har även börjat vara mer vaken och bara ligger och tittar lite längre stunder nu jämfört med i början vilket är mysigt :) Däremot på kvällen blir han ofta orolig, vissa kvällar är värre än andra.
Inatt var ingen rolig natt och jag fick sova typ 2h, men fick iaf sova lite mer sen på förmiddagen. All sömnbrist gör även att jag och sambon har tjafsat en del, det blir frustration när han inte kan trösta på samma sätt. Känner lite som i graviditeten att jag blir irriterad på minsta lilla... hehe. Hoppas det lättar snart!
Imorgon fyller han 4 veckor, galet att det går så snabbt! Tycker redan han börjar bli så stor!