MsSuzyLee skrev 2020-07-26 09:49:44 följande:
Nej det är inte så skönt med sparkar på dom ställena, haha. Har en punkt nere ovanför högra ljumsken där hon gillar att trycka, känns nästan som att jag har ett blåmärke där nu. Oskönt! :)
Då håller jag tummarna för att han fixerat sig till torsdag! :) det blir ju en sak mindre att oroa sig över.
Vad skönt att kunna jobba hemifrån! Vi har haft det lugnt på jobbet fram till för nån vecka sen. Nu är det väldigt mycket att göra helt plötsligt. Så nu börjar jag nästan tänka att jag skulle ha tagit ledigt lite tidigare. Men samtidigt är det skönt att kunna tjäna så mycket pengar som möjligt. Och jag var lite orolig över att tiden skulle gå så långsamt om jag skulle vara hemma och inte ha något att göra hela dagarna. Men nu känner jag att det inte skulle vara helt fel, haha. Är helt okej med att sitta i soffan och streckkolla serier. Eller sova :D
Haha, vad kul att ni slagit vad. Vad tror du? Jag har hela tiden av någon anledning känt på mig att hon ska komma tidigt, men samtidigt räknar jag typ med att gå över tiden.
Ja, det känns som man behöver ta det lite lugnt nu på slutet, eller jag är iaf så himla mer trött och slö nu och vilar flera gånger om dagen, haha. Är också lite orolig att tiden kommer gå långsamt, men känns samtidigt skönt att snart inte behöva tänka på jobbet alls, eller åka dit. Ska försöka hitta saker att sysselsätta mig med här hemma så jag inte blir alltför uttråkad. Läsa böcker, sticka en babyfilt, rensa bilder på datorn - typ lite såna projekt!
Har mer eller mindre redan bosatt mig i soffan!
Jag har gissat på 6/9, ganska inställd på att jag kommer gå över BF :P