• Rob77

Att leva med en man som inte tänder på en

Lever i det varje dag och tro mig, det blir inte bättre med tiden att aldrig bli berörd, få bekräftelse etc..

Det enda som blir med tiden är att man själv glömmer bort hur lång tid det har gått och varje gång man tänker på det gör det bara ondare och ondare..

Skilja sig? Tanken slagit ett antal gånger under dessa senaste 5 åren.

Men hoppet att det skall bli bättre och speciellt för Barnens skull lever kvar. Om man inte redan är total förstörd innan dess..

• Rob77
    Fjäril kär skrev 2019-12-20 12:49:48 följande:

Min poäng var väl att jag kan relatera till din man. Jag tror säkert att det finns kärlek hos honom men inte på det sättet. Jag älskar fortfarande min exman sjukt mycket men jag tänder inte längre på honom och kan inte ge honom det han vill ha. Jag kan inte göra våld på mig själv och ligga med honom för husfridens skull. Jag hade stor sexlust och ville ligga, men inte med honom. Det fanns inte rätt känslor.

Vi har definitivt kunnat fortsätta leva med varandra men att inte ha sex hade börjat äta upp oss båda två. Han längtade efter mig men jag kunde inte ge honom det. Det var oschysst av mig att stanna kvar, han förtjänar ett sexliv med någon som tänder på honom. Hur ont det än gjorde att lämna honom så kom vi till vägs ände.

Så med det sagt så är ju din man ganska egoistisk och oschysst genom att förvägras dig något du behöver. Det är helt enkelt elakt. Varför tycker han att det är okej att behandla dig så? Och ännu värre är det ju att han inte ens vill göra något åt det heller. Då är han ju medvetet elak.

Detta inlägg gör mig väldigt nyfiken.

Detta påminner om min situation, min sambo älskar mig till grund och botten men attraktionen till mig verkar inte finnas alls på väldigt länge.

Hur ser hans och ditt liv ut idag?

Att älska någon så mycket men inte tända på denne, hur går tankarna hos dig där? (Inget illa menat alltså, vill bara försöka förstå)

Hur ser ditt sexliv och lust ut nu?
Svar på tråden Att leva med en man som inte tänder på en