Ruvning dec 2019
Åh, jag vet inte alls! Men de måste ta din oro på allvar. Finns det något ställe som har bättre utrustning? Eller fick du intrycket av att de kunde se bra, men är vaga för att det är så tidigt?
Håller alla tummar <3
Tycker mest att de var rätt nonchalanta på gynakuten faktiskt...båda läkarna sa flera ggr att deras program för vul inte alls va bra och att de inte kunde se så bra osv. Och inga raka svar fick vi heller. Hade varit bättre med ett ?jag vet inte? än de undvikande svaren...ska till ivf kliniken på torsdag och de vet jag kan göra Vul bra och har bra maskiner/program.
Pratade även med min bm och hon var jätte förvånad över att läkaren hade satt ett hcg värde till så specifikt som 6+4. Enligt henne är det omöjligt att göra så, utan man brukar säga ungefär vecka X. Vidare så sa hon att jag inte ska haka upp mig på att hon mätte fostret till 7+1 eftersom det handlar om diff på mm och inte cm och allt beror på hur van läkaren är vid att mäta etc. Usch...känns inte direkt mer tryggt eller säkert. Längtar efter torsdag!!