Inlägg från: Padirac |Visa alla inlägg
  • Padirac

Invandrare och problem

Anonym (Stefan) skrev 2020-02-26 07:31:33 följande:
    V har fram tills nyligen alltid haft en stor andel som öppet kallar sig kommunister. Hur många SDare kan du hitta som öppet kallar sig Nazister?
    Här säger ju högsta hönsen att lite nazim, rasism och antidemokratiska idéer inte är något problem så länge de inte uttrycks kontinuerligt

Det är alltså samma gamla nyssnazister som lever i partiet, de ska bara använda andra ord..
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-02-27 07:02:55 följande:
    Skulle säga att det är på samma nivå som när höjdaren Ilmar Reepalu i S gång på gång slätar över judehatet i S.

www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/ssu-demonstra...

Däremot finns bara ETT parti som öppet och uppriktigt stödjer ett kommunistiskt samhälle i sina egna principrogram. Visa mig gärna var SD skriver att de vill "verka för att främja ett nazistiskt samhälle".

V är riksdagens i särklass smutsigaste parti.
    Varken Vs eller Ss vandel förändrar SDs samtidshistoria, ledningens utsagor och kopplingen SD har till nazism, fascism, vitmakt och rasism.

Så anklaga gärna Repalu och vem du vill och vilka andra partier för allt möjligt - inget av det tvättat bort SDs kopplingar eller vad MK och JÅ säger i länken ovan om att lite nazism och rasism eller antidemokrati är Ok så länge det inte uttrycks kontinuerligt.

SDs skapades av nazister, fascister och rasister, MK och JÅ liksom du förnekar detta och försöker skyla över dessa väl kända och dokumenterade fakta genom att påstå att det äe enskilda individer det handlar om. Samtidigt anklagar SD i sin bruna propaganda (som MK själv uttryckt det) att S med PAH i spetsen var nazimedlöpare, samma PAH som JÅ anklagar för nazism beundrar JÅ och inbillar sig att PAH skrivit förordet till JÅs bok.

Den bruna propagandan går i mycket ut på att sudda ut gränserna mellan det som är verkligt och det som är inbillat och rent av möjligt. 

JÅs beundran för den för nazism anklagade PAH är ju talande i sig..  
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-02-28 07:28:43 följande:
    Att SD har en delvis smutsig historia håller jag med om. Men hur ofta går du man ur huse för att kritisera V som FORTFARANDE är ett kommunistiskt parti som kämpar för ett kommunistiskt Sverige enligt deras eget partiprogram?

Jag har kollat din historik och jag hittar INGEN kritik av V men en uppenbar besatthet av SD. Om du nu är så otroligt mån om att partier har en historia av facism och nazism är det JÄVLIGT märkligt att du aldrig uppmårksammar drt parti som har kommunism högt på sin agenda helt utan att skämmas för det.
    Så vi är överens om att det finns smuts i SDs historia. Jag menar att smutsen finns kvar.  Jag menar att JÅ och MK vill ha smutsen finns kvar, men att den inte ska skyltas med.

Det finns inte så många rabiata kommunister som tråd upp och tråd ned försöker påstå att VPK aldrig varit kommunister eller att från dem oliktänkande ska sättas i gulag eller att det enbart var enskilda medlemmar i VPK som var kommunister medan alla andra i VPK var för kapitalism och liberalism. Detta til skillnad från SD-vurmare som kommer med än den ena än den andra falska lögnen om SDs bakgrund, värdegrund och direkt koppling till Nazism, fascism och rasism.

VPK har helt enkelt varit betydligt ärligare om sin historia än SD som ljuger rakt ut om sin.
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 10:35:56 följande:

Så då är vi överens om att V är ett vidrigt parti som är öppet kommunistiska och har en otroligt smutsig historia de på intet sätt tagit avstånd från? Ett parti som är minst lika vidriga att samarbeta med som SD? Nekar du är du en extrem hycklare.

Skillnaden är att du rättfärdigar det ena partiet genom det andra partiet. Den som hycklar är nog du.
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 10:59:06 följande:
    Det enda jag har problem med är hyckleriet hos de som anser att allt samarbete med SD är förkastligt men ger OK till samafbete med V. V är ett öppet kommunistiskt och därmed anti-demokratiskt parti. Alla som har en annorlunda syn på samarbete med V än SD hycklar.

Ser du olika på samarbete med V och SD? Då hycklar du!! Jag anser att man ska behandla dem på samma premisser vilket är det enda rimliga.
    Så du anser att det är OK att samarbeta med antidemokratiska partier?

Kräks
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 10:59:06 följande:
    Det enda jag har problem med är hyckleriet hos de som anser att allt samarbete med SD är förkastligt men ger OK till samafbete med V. V är ett öppet kommunistiskt och därmed anti-demokratiskt parti. Alla som har en annorlunda syn på samarbete med V än SD hycklar.

Ser du olika på samarbete med V och SD? Då hycklar du!! Jag anser att man ska behandla dem på samma premisser vilket är det enda rimliga.
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 11:11:51 följande:
    Jag anser att man ska agera konsekvent. Svara på frågan jag ställde istället för att tramsa nu
    Så du ser alltså inte något annat problem med att samarbeta med anti-demoktatiska partier än att det ska vara konsekvent (från olika partigruppers håll). Död

Ja, jag säger då det - att SDvurmare inte drar sig för antidemokratiska och auktoritära partiinlag är ingen nyhet. SD är det parti det alltid varit och det är enbart bland dem antidemokratiska, nazistiska, rasistiska och fascistiska tendenser och medlemmar är mer än välkomna Kräks   

• Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 13:39:01 följande:
    Varför är det mer ok att samarbeta med ett parti som utryckligen skriver i sitt principprogram att de ska verka för ett kommunsitiskt samhälle än med ett som ändå försöker utesluta de med fascistiska tendenser?
    MK säger att det är OK med lite nazism och rasism och antidemokratiska idéer så länge de inte lyfts fram kontinuerligt

Kräks
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 13:41:00 följande:
    Svara på frågan!!!! Är det enligt dig ok att samarbeta med V, som skriver att de verkar för kommunism i sitt eget partiprogram, än SD. I så fall varför. Svarar du inte mu har du noll trovärdighet kvar.
    Jag tror att de krav du ställer på andra för att dessa ska vara trovärdiga i dina ögon är någonting du behöver arbeta med.

Jag är ganska ointressserad av fd eller nuvarande kommunister, för de går inte omkring och säger att VPK aaaallldrrriiiig varit kommunistiska, men just motsvarande påståenden kommer från SDs ledning, vurmare och nyttiga idioter.

Min ev trovärdighet spelar i sammanhanget ingen som helst roll, då det är SDs trovärdighet som är NOLL och INTET pga syltryggars lögner

{#emotions_dlg.flower}
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 13:41:00 följande:
    Svara på frågan!!!! Är det enligt dig ok att samarbeta med V, som skriver att de verkar för kommunism i sitt eget partiprogram, än SD. I så fall varför. Svarar du inte mu har du noll trovärdighet kvar.
    SD skriver i sitt prinicipprogram att de är etnopluralister, de tror att människor har en av geografisk härkomst 'nedärvd essens'.. De har stoltserat med att deras principprogram är sååå likt det urpsungliga principprogram som BSS med nazzar, fascister och vitmakt skrev åt SD vid bildandet.  

SDs kopplingar till BSS, nazism fascism och rasism är levande och aktiva än idagKräks
  • Padirac
    Anonym (Stefan) skrev 2020-03-01 14:00:42 följande:
    Helt annan

Ok så det vore lättare att.samarbeta med SD om de var öppna med att de gillar nazism, som V? Tror du på drr själv? smile2.gif
    Det vore lättare att tro på deras arbete för nolltolerans om de talade sanning om att de var nazister då partiet bildades.

Just nu är det lite löjeväckande att se och höra makteliten och deras knähundar gläfsa om att det inte alls var så som ALLA vet att det var med nazzar, fascister och rasister..

Vill de framstå som trovärdig kan de inte förneka verkligheten så som den var eller är ..., eller de kan de ju med all tydlighet som synes, men det gör dem extremt O-trovärdiga och opålitliga. Titta bara på de utspel som gjorts senaste tiden som är ett angrepp på fria ordet, yttrandefrihet och fri media. De får skärpa sig om de vill tas på allvar Kräks
Svar på tråden Invandrare och problem