Padirac skrev 2020-02-22 08:36:32 följande:
En strid ström av nazister inom SD har vid varje val uppmärksammats. Det verkar som att SD är en plantskola för nazister med tanke på det.
MKs personliga vandel är vad den är, du har säkert rätt om detta om du står den nära.
SD politiska vandel är kantad av nazism, rasism och kontakter med nazzar, fascister är inget som är isolerat till någon enstaka person vid partiets bildande. För något år sedan ljög MK åhörarna rakt i ansiktet på landsdagarna ang SDs historia, det verkar som att ingen inom SD vågar, kan eller har förmågan att ta till sig sanningen om SDs egna bakgrund och SDs politiska grundtankars ideologiska bakgrund.
Stå för det SD är, kritisera det som är unket istället för att ljuga ihop en förskönande bild...
Du är så totalt inkompetent och vet imte ett skit vad du talar om.
Det du menar är att jag är Nazze och alla de jag har runt mej är nazzar och du har kommit med den fantastiska upptäckten att jag måste varit helt förblindad som inte lyckats inse att jag varit mitt uppe i en nazze gruppering.
Eller kan det kanske vara så att du i ditt hat tar till vilka lögner som helst för att kasta paj.
Du är inte direkt trovärdig.
Ps: under Almedalsveckan blev vi anklagade för att gjort hitler hälsning och vi fick 3500kr i skadestånd och det blev andra reprisalier för den skyldige puckot som inte klarar se skillnad på en vinkning o hitler hälsning.
För övrigt tycker jag du bara är patetisk.