Inlägg från: Missermajser |Visa alla inlägg
  • Missermajser

Invandrare och problem

Padirac skrev 2020-01-30 18:25:23 följande:
    Det finns mig veterligen ingenting som styrker att det skulle finnas genetiska förklaringar - i betydelsen ärvda DNA-sekvenser-  baserat på härkomst. Däremot vill SD och vurmarna använda det mer än tveksamma 'nedärvd essens' som förklaring.
    Dom beslutade att ta bort "essens" på sin senaste kongress såg jag. Dom skriver att det beror på att kritiker misstolkar dem. Deras väljare sväljer nog det eftersom de flesta inte känner till tanken bakom den tyska nationalismen. Iden om att man måste vara född i en svensk familj för att helt kunna greppa den svenska folksjälen.
  • Missermajser
    KillBill skrev 2020-02-22 19:00:39 följande:
    Fel. De borgerliga partierna i alliansen ligger bakom EBO lagen som resulterat i att invandrare har koncentrerats i förorter till Sveriges storstäder.
    Den skapades väl i början av 90 talet. Var det inte moderaterna med Bildt som satt i regeringen då?
  • Missermajser
    båtship12345 skrev 2019-12-05 10:50:13 följande:

Ni som inte tror att invandring och bristande integration på grund av regeringen är orsaken till att rosengård/rinkeby/tensta är så dåliga områden, vad tror ni är orsaken?

Jag är genuint nyfiken.

-->VAR OBJEKTIVA<-- 

Det vete f*n men en sak är klar och det är att stora delar av poliskåren behöver bytas ut:

https://www.tv4.se/nyheterna/klipp/poliser-vittnar-om-rasism-mot-brottsoffer-12530469

Svar på tråden Invandrare och problem