CFly skrev 2019-11-19 14:51:52 följande:
Nej det är det ju såklart inte.
Men om det kommer någon till mig på gatan eller träffar mig på annat sätt och har ett problem. Inte sjutton börjar jag ge mig på den personen för att bevaka någon annan hjärtefråga. Såklart man tas för en elak person då.
Det är inte vad man får eller inte. Det är beteendet hos folk som inte är civiliserat.
Sen att du lägger så stor energi på att försöka ytterligare få rätt över mig i en tråd som handlar om hur man beter sig på ett seriöst sätt vittnar ytterligare på att man bara är ute efter blod och få rätt och inget annat.
Spär bara på mina teorier om hur onda människor egentligen är. Ingenstans visas medkänsla för nåt. Så länge man kan få rätt rätt och rätt i sin sak. Sen om personen bakom skärmen mår skit över sitt beteende det struntar man i.
Börjar försåt vart nätmobbning kommer från. Såna som ni.
Var är nätmobbningen i att vi inte håller med dig? Du startade en tråd där du i inledningen skrev ner din känsla som en slags sanning och eftersom det inte är så i verkligheten så är det klart att folk blir irriterade när du skrev att det är SANNING.
Verkligheten ser helt annorlunda ut, det är vi kvinnor som alltid setts som det svagare könet och blivit förtryckta av män i alla tider. Självklart att vi då reagerar när du startar trådar om hur orättvist allt är för män baserat på din egen känsla.
Det är inte ett dugg synd om män, snarare oss kvinnor eftersom kvinnor fortfarande är förtryckta världen över (och även i Sverige forfarande till viss del).