Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Vem av er är det som föreslår "nya saker" i ert sexliv?

Vissa män härinne är så jävla porrskadade. Inte nog med att det ska knullas helst varje dag så man aldrig hinner bli kåt och längta och ta initiativ. Dessutom ska det rövknullas, munknullas, bli knullad av en annan man, knullas i bil, tvättstuga, på köksbordet, på fyllan, i duschen och i garaget. Helst ska man ha raffset och skrika av njutning när karln tar fram kuken.

Att vanliga kvinnor varken njuter eller får orgasm av dessa aktiviteter spelar ingen roll för man måste ju UTVECKLA sexlivet och göra massa galna porriga saker för att den porrskadade mannen ska vara nöjd.

Är så jävla glad att jag vid 45 års ålder började vara ihop med kvinnor istället, där kan vi snacka om ömsesidig njutning, respekt och sensualism!

• Anonym (Usch)
    Giftskåneman skrev 2019-11-06 18:54:27 följande:

Och när detta blir trist då? Ska ingen komma med nåt nytt förslag? Du är ännu nyfiken på kvinnor eftersom det är nytt,, men om några år då?

Med tanke på att jag låg med män i 30 år innan jag lessnade på heterosex kanske det tar 30 år till innan jag tröttnar på samkönat sex och då är jag 75 bast
  • Anonym (Usch)
    Giftskåneman skrev 2019-11-06 18:54:27 följande:

Och när detta blir trist då? Ska ingen komma med nåt nytt förslag? Du är ännu nyfiken på kvinnor eftersom det är nytt,, men om några år då?

För övrigt är jag 54 nu, har efter 9 år av lesbiskt sex inte tröttnat ännu, snarare tvärtom.....
Svar på tråden Vem av er är det som föreslår "nya saker" i ert sexliv?