Ivf 2020 - ofrivillig barnlöshet
Hej!
Ny här på familjeliv och faktiskt någonsin i ett liknande forum. Känner att det är skönt att få dela tankar om processen med tjejer i liknande situation, trots bra stöd från familj och vänner som vet om läget.
Jag följer det långa protokollet och är idag inne på dag 9 med nässpray, Synarela. Därefter ska jag ta Menopur-sprutor dos 450. Känner inte av nässprayen mycket förutom att det sticker till i tjejmagen då och då samt att jag har mer flytningar än normalt, likt äggvita/kladdig genomskinlig gelé. Någon som känner igen sig?
Jag har alltid haft en oregelbunden cykel mellan alltifrån 20-80 dagar. Upptäcktes även under utredningen att jag har lågt AMH (0,56). Någon som känner igen sig i diagnosen?
Vi har inga barn sedan tidigare, det här är vårt första försök med IVF. Min största rädsla i livet har, så länge jag kan minnas, alltid varit att jag inte ska kunna få barn. Och här är vi.
Tacksam för svar! Passar på att önska er alla som kämpar för att få en guldklimp i livet ett stort lycka till!