MALinneaH skrev 2020-01-24 23:53:26 följande:
Okej, så spännande! Är lördag nästa vecka din officiella testdag?
Håller tummarna för att du får plus!
Det är verkligen både och det där med att testa tidigt eller inte. Är ju billigare att vänta.. Men jag resonerar som så att testa tidigt passar mitt psyke bättre. Att gå omkring och hoppas samtidigt som man är orolig för mensen är så sjukt påfrestande tycker jag. Jag tänker att om jag testar tidigt så kommer besvikelsen lite pö om pö. Om jag testar lite tidigt och får negativt tänker jag att hoppet finns men förväntningarna skruvas ned lite. Mer förberedd på mens. Istället för att hoppas en vecka i onödan!
Men man fungerar ju så otroligt olika där, man gör såklart det som passar en själv bäst :)
Jag har testdag nästa söndag, RD 13, BIM+4. Jag tänkte testa första nu på söndag, BIM-3.
Jag är så nyfiken på hur det går för dig sen nästa vecka! Håller alla tummar!!<3 Uppdatera gärna när du vet mer.
Hur gick det, testade du igår? :)
Min testdag är 5 februari men antingen får jag mens eller så testar jag nu på lördag. Börjar bli ångest över att gå på toa.. Är riktigt nervösa tider.
Håller med om att det är tusen olika tankar kring testandet, du gör helt rätt i att köra på det som passar dig.