Inlägg från: viseversa |Visa alla inlägg
  • viseversa

Tänder min lärare på mig?

Tror du inbillar dig enormt. Inget i din text bevisar att din lärare är tänd på dig. Hoppas du inte går och pratar om detta du inbillar dig med folk i skolan. För kommer det ut kan du sabba massor för honom.

• viseversa
    entusiastiska kvinnan skrev 2019-10-07 19:40:45 följande:
    Givetvis inte:).
    Bra för din lärare är INTE tänd på dig. Däremot kanske han tycker du är en duktig elev. Får känslan av att det är du som är lite tänd på honom dock. Tonårs tankar. Men han visar inget intresse och det ska han inte göra heller som lärare. Så håll tyst om detta för andra. För du kommer själpa mer än hjälpa.
  • viseversa
    entusiastiska kvinnan skrev 2019-10-07 20:57:24 följande:
    Tänd behöver han absolut inte vara. Måste dock tillägga att jag aldrig fått sådana blickar från någon annan lärare, ex att han även stirrat på mig från lärarrummet när jag suttit och ätit lunch.
    Kan du bara släppa det ts. För allas skull.
  • viseversa
    entusiastiska kvinnan skrev 2019-10-07 21:11:56 följande:
    Självklart
    Skulle han däremot göra närmanden. Opassande kommentarer. Ta på dig på ett vis som inte känns okej att en lärare gör. Då ska du såklart reagera. Men han måste kunna få titta på dig och berömma dig utan att få stämpeln intresserad romantiskt på sig. Han är lärare du är elev och visst finns det äckel till lärare men hoppas och tror att dom allra flesta är professionella och sköter sitt jobb utan att stöta på elever och barn.
  • viseversa
    entusiastiska kvinnan skrev 2019-10-08 07:16:53 följande:
    Självklart är beröm och uppmärksamhet viktigt betygsmässigt för eleven, men det är dock lite absurt att jag blir mer uppmärksammad. Tex, att han sade åt en elev att hon kunde låna mina anteckningar eftersom hon inte var närvarande sist för att kunna utföra uppgiften: ?du kan ta K....... anteckningar?.
    Och på vilket vis säger det att han är tänd på dig? Förlåt men jag fattar inte. Brukar du ofta inbilla dig liknande saker i övrigt också? Lite skrämmande trots allt.
  • viseversa
    Pope Joan II skrev 2019-10-08 18:00:19 följande:
    Men fortfarande bredvid din klasskamrat som du förvisso inte är vän med men som sitter på platsen närmast dig. 
    Ts greppar efter halmstrån. Tror hon VILL att läraren är tänd på henne så hon letar tecken på det som inte finns.
  • viseversa
    entusiastiska kvinnan skrev 2019-10-08 22:13:50 följande:
    Jag hoppas på att du inte uppför dig på detta vis vid andra forum, ett vidrigt nedsättande beteende som inte är passande någonstans, i synnerhet när du är vuxen.
    Nej för du letar minsta bevis på att han är tänd på dig. Man undrar ju på allvar och jag tror det är vad du önskar själv. Folk säger att INGET du skriver visar att han är tänd på dig men ÄNDÅ fortsätter du leta bevis på det.
Svar på tråden Tänder min lärare på mig?