BF November, följas åt?
Hej hej. Är gravid med första barnet och jag går idag in i vecka 34+0, har bf 17/11. Känns overkligt att de är så nära nu :) Har ni mått bra under era graviditeter?
Hej hej. Är gravid med första barnet och jag går idag in i vecka 34+0, har bf 17/11. Känns overkligt att de är så nära nu :) Har ni mått bra under era graviditeter?
Jag har också mått oförskämt bra, bara nu dom sista veckorna jag har fått lite ont i ryggen och har problem att hitta sköna ställningar att sova i. Men aldrig mått illa eller spytt så de är jag tacksam för :) nu går man bara hemma och väntar, fick graviditetspenning då jag har tungt jobb så har vart hemma nu ca 1 månad!
Vi väntar en liten flicka :)
Väntar som sagt en flicka den 17 nov. Vad har ni för namn som ni tycker är fina? Vi vill ha nå enkelt och funderar på Julia, Isabelle eller Evelina :)
Fina namn :) Vi har svårt att bestämma oss men det står nog mellan, Alice, Dahlia, Vera eller Nora
När går ni på föräldraledighet? Dvs, hur långt innan?
Blir nog ett Oktoberbarn för mig :) åkte in igår då vattnet gick så nu väntar vi bara att få träffa våra lilla tös. Gravid 36+3 idag!
Har Bf 17 Nov
Shiiit känns så overkligt..!