Lady1986 skrev 2020-01-04 09:17:18 följande:
Jodå, det är helt ok :) Vi har inte bestämt oss om vi ska gå vidare. Är inte så pepp på att må så där dåligt igen :( Men OM vi ska gå vidare så byter vi nog klinik till Falun. Det har ett garantipris där. 66000 men pengarna tillbaka om det inte blir graviditet. Men jag är osäker på om man får teckna garantipriset vid syskonförsök. Annars kostar det 33000 och 25% tillbaka om det inte blir någon embryoåterföring. Hos vår gamla klinik får man 50% tillbaka om det inte blir någon embryoåterföring. Så det är svårt... vi har redan slängt mycket pengar i sjön liksom :(
Hur mår du? Hoppas det går vägen för er denna gång!!
Jag mår rätt bra. Har fått landa i allt. Även tänkt mkt att vår son säkert kommer bli ensambarn och ser många fördelar i det. Eller om det bara är en försöksmekanism. Väldigt tacksam för det jag har då jag både har kompisar som är barnlösa frivilligt och singlar som inte är frivilligt och kompisar som är barnlösa ofrivilligt och nästan gett upp helt.
Vi har 2 försök till av vårt 3 pack men känns som jag redan nu inte tror på det men samtidigt ser jag fram emot att påbörja denna omgång med menpur som tydligen har hjälpt väldigt många.
Förstår att där om att man inte vill må dåligt igen. Går inte en dag utan att jag tänker på ivf. När vår son föddes då njöt jag bara och kunde tänka och planera och tänkte inte så mkt på ivf. Ser nästan framemot när det är dags att avsluta vår resa och bara kunna blicka framåt men samtidigt en väldigt rädsla hur jag kommer att må...
Hoppas det går bra för dig och att du når bra oavsett vilken väg ni går