BIM september 2019
Inga tveksamheter om positivt test idag xD :D
Inga tveksamheter om positivt test idag xD :D
Hej hej allihopa! Vi tänker pausa bebisverkstan! Det är jag som tagit det beslutet då jag vill byta jobb. Har känt detta ett tag och innerst inne har jag nog känt att jag vill vänta men ändå velat ha ett till barn. Men nu måste jag lyssna på vad jag vill. Mannen blev först besviken men förstår precis vad jag menar. Jag vill ha ett annat jobb och sen när jag får det så vill jag börja försöka igen! Det känns mer o mer rätt detta beslut. Vi kommer skydda oss mer kondom igen. Vi är unga och behöver inte stressa :) har en liten kille som vi nu kommer lägga all fokus på. Lite sorgligt är det i hjärtat. Men! Det är för det bästa djust nu. ALL LYCKA TILL ER! HOPPAS INTE VI SES I EN ANNAN TRÅD NU UTAN ALLA NI FANTASTISKA KOMMER PLUSSA NU FRAMÖVER! <3
Fick detta idag, ÄL+14! :DD Nu håller jag tummarna för er alla andra <3
Hej vänner bim -6/7 här.
Någon som har erfarenhet kring hur ägglossnigstesterna kan bete sig närmare mens?
Tog för skoj skull ett test idag och det var mycket starkare än tidigare i cykeln? Förutom på själv ägglossnigsdagen då.
Såhär såg testerna ut för ungefär två veckor sedan.
Och idag såg det ut såhär.
Förmodligen för tidigt för att det ska va en graviditet som ger utslag, men någon som vet om testerna blir starkare närmare mensen?
Håller tummarna på bebis denna månad efter 1,5 år av försök <333
Hahahah hoppas innerligt att så är fallet! Får se till att pippa lite extra nu fall att :P
Hej alla önskar alla lycka till här inne och önskar stort grattis till de som redan fått ett pluss.. min mens valde att vara nästan 4 dgr för tidig den som brukar vara punktlig inpå timman..så det är bara att blicka framåt! Jag hoppar dock inte vidare i någon tråd utan avslutar här kram till alla!!
Låter märkligt, släpper man två ägg så kommer de andra alltid inom 24h efter det andra. Visst de kan sen befruktas 24h senare också men ul har alltid en diff på ca en vecka felmarginal så att se att de är några dagar emellan är rätt omöjligt teoretiskt sett. :/
Glömde bilden!
Bim-3 tog denna imorse vad tycker ni tjejer ? Jag ser streck men våga inte tro något ...
Tog nyss ett test som visade negativt såklart, är på BIM - 6så är ju väldigt tidigt, men tror inte att det blivit nått den här månaden, alla symtom jag hade är som bortblåsta nu????
Fick också min mens idag! Några dagar för tidigt precis som förra månaden. Har insett att jag har väldigt kort lutealfas på 9-10 dagar.. någon som testat något naturläkemedel som kan främja tidigare ÄL?
Alltså progesteron kan hjälpa till att förlänga LF. Sen finns det vissa som säger att det i sådana fall ska tas till v.12 i av en ev graviditet.