• EllaLo

BIM september 2019

Tr0ust skrev 2019-09-02 08:40:05 följande:

Ja jag får se. Eller om.man kan be de göra en gyn undersökning?

Ja något av det! Gör du VUL kan du väl även se om en äggblåsa är på gång :)
  • EllaLo
    Tr0ust skrev 2019-09-02 10:17:31 följande:

Kan man bara få kolla sånt? Hur ber jag om det? Eller hur säger jag liksom?

Om du berättar det du skrivit här dvs att du haft mens men ändå fått ett svagt sträck kan de ju konstatera om du är/var preggo eller inte :)
  • EllaLo
    Tr0ust skrev 2019-09-03 07:49:49 följande:

Ja verkligen! :/ man ska ju kunna lita på ett plus. Ja du hur går det? Samma idag. Fick en tid till KK idag kl 13:30 så jag hoppas att jag får mer svar därifrån. Hoppas att de gör ett VUL & tar blodprov.

Jag uppdaterar senare :)

Lycka till!

Lycka till :)<3
  • EllaLo
    Idapidan skrev 2019-09-03 17:08:36 följande:

Hej tjejer! Jag är på äl+8 eller äl+9 och tog idag ett clearblue early. Ser ju ett streck men blir så himla osäker då jag hört att många fått spökstreck med cb early. Strecket är blått men svårt att få med på bild. Vad tror ni? Tog även ett test från testlagret som visade negativt, möjligtvis en ytterst svag skugga som inte gick att få med på bild.. suck!

Håller tummarna stenhårt för oss alla här i tråden! :)

Det där måste la ändå vara posetivt? Tror jag vågar säga grattis!! :)<3 ta cb digital?
  • EllaLo
    yasmir skrev 2019-09-03 22:45:30 följande:

Evig väntan till äl....

Kommer säkert inte bli ngt denna gång heller..

Känner samma angående väntan.. men nu ska vi inte ge upp. Simmaren och gyllene ägget ska mötas!!! Och gör de inte de får de mötas på en annan plats :D
  • EllaLo
    yasmir skrev 2019-09-04 07:17:33 följande:

Haha.. tack för lite hopp. Men det känns verkligen hopplöst ibland alltså. När har du äl?

I know :( vet inte riktigt. Fick mens tidigare i augusti, så håller på att kolla dagligen efter min stegring. Men tror i helgen +- några dagar! Dudå? :)
  • EllaLo
    yasmir skrev 2019-09-04 10:20:36 följande:

När i aug? Jag hade mens 24 aug och min beräknade äl är 10/9. Jag kommer vara i Göteborg hela helgen dö hooooppas verkligen att det räcker med mys söndag måndag tisdag onsdag :P! Skulle bli sjukt ledsen om jag missade äl eller om vi sexade för lite haha

Fick 22 men skulle egentligen kommit 27 :) äl enligt app säger 10. Ja men det borde ju räcka om den är beräknad 10? Håller tummarna :)
  • EllaLo
    mimiii skrev 2019-09-04 16:09:17 följande:

Nu har även min mens kommit :( Nästa BIM blir 1/10, så jag kommer inte att vara lika aktiv i tråden från och med nu. Hoppas att vi kan fortsätta uppdatera listan tillsammans <3

Håller med ovanstående! Lycka till nästa månad <3
  • EllaLo
    Längtande95 skrev 2019-09-04 17:31:38 följande:

Positivt gravtest i söndags, började blöda kraftigt i måndags blöder fortfarande och negativt test idag. Alltså tidigt missfall igen...

Har bim igen 30/9 så hänger kvar i tråden ett tag till. Om jag orkar ta nya tag...

Kämpa <3
  • EllaLo
    GrönTröja skrev 2019-09-06 09:49:05 följande:

Inga tveksamheter om positivt test idag xD :D

Shit!! Tänk om allas test bekräftade så bra, drömmen ju så man slapp vrida och vända haha. Grattis :D<3
Svar på tråden BIM september 2019