BIM september 2019
Hoppar in här. Fick mens idag:(
Bim 25/9
Hej alla ni! Fick min mens idag fan alltså, besviken igen... hoppar in här... OM jag går efter appen så borde bim bli den 23 denna månad ????????????????
Hoppar in här. Fick mens idag:(
Bim 25/9
Hej alla ni! Fick min mens idag fan alltså, besviken igen... hoppar in här... OM jag går efter appen så borde bim bli den 23 denna månad ????????????????
Sååå tråkigt.. hoppades på denna månad.men men.. håller tummarna för september![/
Tack för alla stöttande. Det känns bara så fel av mig.
Jag menade verkligen inget illa.
Nya tag.
Jag har blött i 3 dagar nu, så jag antar att det var mensen som hoppade igång. Har absolut inte blött så mycket som en mens. Men det visar ju negativt på alla tester..
Inatt har jag dock inte blött inatt när jag torkade mig var det ytterst lite på pappret.
Vad tycker ni om predictor early gravtest? Vissa säger att de är kass?
Tack och ytterligare förlåt från mig..
Hej!
Hoppar in här... bim den 1/9, så bim-6 idag. Nu börjar den olidliga väntan.
Varit oskyddade sedan slutet på 2018, försökt aktivt i 5 månader... Händer inget :(
Mannen har ett barn sen tidigare, jag har varit gravid en gång för ett par år sen men slutade med missfall. Börjar bli så orolig, alla mina vänner blir gravida bara deras partner tittar på dom. Hoppas på en liten majbebis <3
Dagarna går så långsamt . Jag har bim runt 5-6/9. Och jag inbillar mig redan att det inte blev något denna månaden. Jag känner ingenting men samtidigt så är det väl för tidigt att känna något med. Usch så deppigt:( väntar på att bli uppringd om utredning.
Någon här i tråden som genomfört en spolning av äggledarna? Ska göra det nu i veckan och undrar hur det kändes, ifall det gjorde jätte ont eller var mer som en molvärk?
Yes, gjorde det i juni och det var inte alls så farligt. Tänk dig ett vanligt gynbesök som tar lite längre tid. Det gjorde inte alls ont för mig. Efter fick jag typ mensvärk samma dag som gick över. Blödde inget alls. Däremot rann det ut konstrastvätska så ta med en binda. Lycka till
Hoppet är inte ute föränn mensen kommer :)
Sen så sa någon nått fint en gång: Att allt som händer måste hända för att man sedan ska få JUST sin bebis. Annars hade bebisen inte varit just den person som den är :) Lät så fint, men vet inte om tanken på det hjälper alla gånger :)
Kom hem från promenad nu... O ser detta. Är det bara jag? Är det ett spökstreck?? Hjälp mig ngn!
Hej allihopa!
Jag hoppar in här med. Jag är "gammal i gamet" så att säga, har vart med i flera såna här BIM trådar tidigare men tappat lusten av och till då det alltid går dåligt för oss. Troligtvis blir det samma denna månad.
Lite recap på hur min och min makes resa sett ut:
Vi blev oplanerat gravida i januari 2016 men kunde inte fullfölja på grund av olika omständigheter.
Vi började försöka i Juni 2018 och är nu inne på vårat ca 13e (!!) försök. Helt sjukt. I april fick vi positivt test som slutade i tidigt (vecka 5) missfall. Efter det dröjde det ungefär en månad innan ägglossningen kom igång igen. I juni ringde vi kvinnohälsan och har fått en tid till att påbörja fertilitetsutredning den 1 oktober. Under sommaren tog vi därför en paus (juli var helt utan ägglossningstester och kalender), och hemskt nog fick jag därefter ett FALSKT positivt test. Universum har en sjuk humor, helt klart.
Min cykel är dessutom rätt lång (31 plusminus 4 dagar) så jag kan vara "sen" utan att faktiskt vara sen. I ett sånt läge är jag just idag. Mitt "bim" var igår, men kan också vara idag, imorgon och övermorgon. Jag har ännu inte testat, men kommer nog att göra det imorgon.
I början trodde jag aldrig att det skulle gå så här lång tid... nu tror jag att det aldrig kommer att ta slut. På det här året har två av mina bästa vänner samt min svägerska hunnit bli gravida och fått barn.
Jag vet inte när jag ska skriva mitt BIM... men ville bara skriva av mig lite. Det var länge sedan.
Hahaha eller hur. Jag är rädd att de är spökstreck! Vi är ju på samma dag. Ska du ta ett till test?Tror du det kan vara spökstreck??