Inlägg från: ventilera mera |Visa alla inlägg
  • ventilera mera

Funktionsnedsättningar på Liseberg. Hur gör man för att köpa åkpass för att komma in bakvägen till attraktioner?

Anonym (Lise) skrev 2019-07-26 22:47:53 följande:

Vilket hon inte kan få.

Men vad fan, sluta sitta och ljuga nu. Du har uppenbarligen inte en aning om hur systemet funkar så lägg ner. Läste i tråden igår och tänkte att du kanske skulle ge upp nån gång,men inte då.

Det finns inget förbehåll om fysiska funktionshinder, jag har själv varit där som ledsagare till personer med samma npf som TS och det gick alldeles utmärkt. Jag har också varit där med människor med i princip varenda funktionsvariation som finns eftersom jag jobbar inom det området och hela Lisebergs policy om ledsagare och kösystemet bygger på BEHOV. Individuella behov är vad de går efter och inte om du sitter i en jävla rullstol eller ej.

Jag har jobbat med det här rätt länge nu, så det är inte nåt nytt de plötsligt hittat på heller.

Kan vi lägga ner nu? Eller rättare sagt, kan DU lägga ner och acceptera att du har FEL?
Svar på tråden Funktionsnedsättningar på Liseberg. Hur gör man för att köpa åkpass för att komma in bakvägen till attraktioner?