Inlägg från: Min tur |Visa alla inlägg
  • Min tur

Fler som planerar att försöka med syskon till sommaren?

Hej

Vi öppnade bebisverkstaden nu i maj :)

Fick vår dotter oktober 2018. En extremt efterlängtad krabat. Tog oss 2,5 år att bli gravida. Så vi håller alla våra tummar på att det går fortare med bebis nr 2.

Min man fyller 38 och jag fyller 36 i år så därav "hetsen" efter att bli gravida snart igen. Vi har verkligen inte tiden att vänta. 

Jag käkar folsyra och magnesium, dock väldigt sporadiskt. Glömmer det hela tiden, trött morsa ni vet, haha.

• Min tur

Jag har BIM i början av veckan nu som kommer. Var på Apoteket idag och köpte CB Digitalt test med veckoindikator. På måndag morgon ska vi testa, lite nervöst... TÄNK om det är positivt! 

Jag slutade amma i december och har sedan januari mer eller mindre inte haft någon mjölk kvar alls och inte en enda känsla i brösten. 
    Nu senaste dagarna har det pirrat till i mjölkgångarna ett par gånger... Säkert bara en ren tillfällighet, men man hoppas ju på att det är ett extremt tidigt gravidsymptom :)

• Min tur
    Anonym (An) skrev 2019-05-18 16:22:32 följande:

Håller tummarna! Hur gammalt är ditt barn?

Hon är 7 månader :)
  • Min tur

Nu är det nervöst. Ska ta test om en stund. Min man behöver bara vakna till liv först eftersom vi vill göra det tillsammans.

Uppdaterar senare!

• Min tur

Inte gravid

Känns bra ändå. Nu har jag ytterligare tid mig att förbereda kroppen på en ny graviditet :)

• Min tur

Ja precis.

Vi laddar om och ser fram emot nästa äl.

Igår flyttade vi dottern till eget rum. Så nu blir det också enklare att hålla verkstaden igång, haha!

Svar på tråden Fler som planerar att försöka med syskon till sommaren?