Ejakulerar. Hela tiden
Hmm. Jag har passerat 50 och jag har det jäkligt jobbigt för att komma. Krävs rejält med jobb.
Men det är ju 4 saker som kommer ur snorren.
Piss.
Sperma
Prostata sekret..
Fontän orgasm vätska.
Det är ju så att när man får en sperma orgasm passerar ledaren prostatan som blandar upp sperman med mjölkvit prostata sekret. Vid sex/runk brukar det komma försats vilket är prostatasekret o inte sperma. Sperman kommer med en pumpande kraft.
Men kvinnor kan få fontänorgasmer med en massa sprut och det kan även vi killar få.
Detta sprut kommer som ett flödande och inte pumpande och är kristallklart men kan komma som mixat av piss om man inte pissat på länge.
Fontänorgasm får jag upp till 15 gånger på en kväll av rejäl analsex med en dildo. Efter ett tags knullande börjar analen reagera med sköna sammandragningar/krystningar. Och då låter man röven krysta ut dildon men man med kraft fortsätter knulla röven med dildon snabbt och det kommer börja tokspruta ur snorren jäkligt skönt.
Det gäller för dej att vara säker på vad som kommer ur dej när du kommer ideligen.
Har man fått sperma orgasm brukar det dröja 1-3timmar innan ny sperma bildats. Är det så att du kommer var 20minut så börjar jag undra om det är sperma?
Jag rekomenderar dej att börja leka med en hård o ådrig dildo i röven för att framkalla fontän och prostata orgasm/sprut för att se om detta ändrar något för dej.
Har du en prostata som producerar för mycket sekret eller att fontänsprutet är det samma som du lägger i kallingarna?