Inlägg från: Hejhjälpmig |Visa alla inlägg
  • Hejhjälpmig

Ejakulerar. Hela tiden

Hej!

Jag har alltid ganska ofta vaknat med kladdiga kalsonger eller av hur jag kommer. Det började bli mer vanligt runt omkring jag fyllde 30 men nu några år senare händer det ibland flera gånger per natt.

Det senaste halvåret har det börjat bli värre. Vaken, bara av att tänka på något ens i närheten av sexuellt, känner jag direkt hur jag börjar ejakulera. Min snopp hinner inte ens bli hård. Det bara kommer. Jämt. På jobbet, stan, bussen, hemma... när jag försöker runka hinner jag i bästa fall dra bak förhuden, sedan är det igång.

På vårdcentralen skämde jag ut mig helt kändes det som. Först hann jag börja komma medan jag förklarade problemet för en sjuksköterska och igen när en läkare skulle titta på den. Det skulle gå över över tid trodde hon.

Har någon annan varit med om det här? Är jättepinsamt. Speciellt på jobbet och ute när jag tex blir helt kladdig i grenen.

• Svar på tråden Ejakulerar. Hela tiden
  • Hejhjälpmig

Jag förstår att det framstår som påhittat, men tyvärr inte. Det är ett problem som blir värre och värre. Tack för informationen, ska spana in det.

Är det någon annan som haft liknande problem? Jag har förstått att det för mig är ett ganska extremt fall, men är det någon som råkat ut för det regelbundet? Berätta gärna hur ni kom över det! Enligt vårdcentralen var det inte ovanligt att det kunde hända, men ofta inte så frekent och spontant.

Berättade det för en barndomskompis idag när det var väldigt uppenbart när det hände (vi bor i olika städer, knappt setts sen det började). Hon trodde det kunde vara stress, men jag är inte helt övertygad. Har en väldigt lugnt tillvaro istort sätt, mår i övrigt bra och tar hand om mig etc. Inte många större skillnader i livet sen det började hända hela tiden.

En annan sak är hur det blivit "vattnigare" än förut. Oftast kommer jag länge (ibland flera minuter och bara sprutar / rinner), vilket de på vårdcentralen menade var för att det hände så ofta. Jag har tidigare haft sex flera gånger per dygn utan förändring i konsistens eller färg eller smak. Min kompis hade heller aldrig hört om något liknande. Inte jag heller. Har ni?

• Hejhjälpmig

Hej,

Tack för era svar! Jag åkte till vårdcentralen igen och fick en remiss. Efter mycket om och men och tester (med något pinsamma inslag så att säga), så kom de fram att det var stressrelaterat och rekommenderades att försöka ta det lugnare med jobb osv. Även någon sorts sömntabletter (kan bli lite svårt när man skämt ut sig under dagen.

Gällande hur det blev vettigare var inget ovanligt tydligen. Fick förklaringen att det var eftersom det hände så ofta blev det helt enkelt så för många. Ironiskt nog samtidigt som jag fick det förklarat, var rätt kul i efterhand egentligen. Att det hände så ofta hade tydligen att göra med storlek.

Det händer fortfarande men inte lika lätt efter att ha följt råden. Vaknar ofta av det och idag hände det när jag pratade med grannfrun. Vaken krävs det att jag blir upphetsad/ tänker på sex och känns mer som riktiga orgasmer och jag hinner oftast till och med bli hård innan det händer även om det går fort. Har testat att runka och lyckats klara av att inte spruta innan jag tagit tag i kuken. Hoppas att ingen annan råkar ut för det här men hoppas att det här inlägget kan hjälpa

Svar på tråden Ejakulerar. Hela tiden