• molly50

Min kille vill ha trekant med mig och hans ex

TS: Du ska inte ställa upp på något du vill.
    Prova att säga bestämt nej till den där trekanten och se hur han reagerar. Blir han sur och vägrar lyssna så respekterar han inte dig.
    Och jag är ledsen att behöva säga det,men jag tror att han utnyttjar dig. Han har redan sex med sitt ex bakom din rygg och utnyttjar bara dig ekonomiskt.
    Jag tror att det bästa för din egen skull är att du dumpar honom innan det här har gått för långt.
    För tro mig,inget gott kommer att komma ur det här.
    Att han pratar om framtiden med dig och försöker snärja dig ännu mer är ganska typiskt för den här typen av människor.
    Så försök ta kontakt med dina vänner igen. Och ta stöd av din familj.
    För det lär du behöva.
    Och han ska betala tillbaka vartenda öre han är skyldig dig.

Kram och lycka till! Och berätta gärna hur det går.

• molly50
    molly50 skrev 2019-04-21 22:51:33 följande:

TS: Du ska inte ställa upp på något du vill.
    Prova att säga bestämt nej till den där trekanten och se hur han reagerar. Blir han sur och vägrar lyssna så respekterar han inte dig.
    Och jag är ledsen att behöva säga det,men jag tror att han utnyttjar dig. Han har redan sex med sitt ex bakom din rygg och utnyttjar bara dig ekonomiskt.
    Jag tror att det bästa för din egen skull är att du dumpar honom innan det här har gått för långt.
    För tro mig,inget gott kommer att komma ur det här.
    Att han pratar om framtiden med dig och försöker snärja dig ännu mer är ganska typiskt för den här typen av människor.
    Så försök ta kontakt med dina vänner igen. Och ta stöd av din familj.
    För det lär du behöva.
    Och han ska betala tillbaka vartenda öre han är skyldig dig.

Kram och lycka till! Och berätta gärna hur det går.

*Ställa upp på något du INTE vill,ska det stå.
  • molly50
    Anonym (Omg) skrev 2019-04-22 17:55:33 följande:
    Hoppas fan du skämtar? Du är hans jävla dörrmatta han kontrollerar dig och utnyttjar dig och du fattar det inte själv? Varför tog han inte ett eget jävla lån på bilen?
    TS har skrivit att han har skulder. 
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-23 19:35:34 följande:
    Tror du?
    Han har kanske fortfarande sex med sitt ex. Varför skulle han annars vilja ha henne och inte någon annan med på en trekant?
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-23 19:40:23 följande:
    Han har hjälpt mig mycket med mina barn som var väldigt utåtagerande och trotsiga, nu är dem lugna och lyssnar på mig/oss! Samt min ekonomi som jag hade noll koll på förrut. Han tar hand om sånt nu. Kommer stanna kvar och se hur det blir framöver. Han har inte nämt trekant med hans ex sen jag sa häromdagen att jag vill fokusera på oss och inte henne med i bilden. Han pratar dock med henne i telefonen varje dag, flera gånger om dagen..
    Men ändå fortsätter han ha så mycket kontakt med henne?
    Han verkar ju inte respektera dig för fem öre.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-23 21:45:08 följande:
    Han har alltid stått henne nära , dom har gått igenom mycket tillsammans säger han och dom har känt varandra i över 20 år så det blir svårt för mig att överträffa det. Jag hoppas ju att han ändå respekterar mig..
    Jag tycker inte att han verkar respektera dig om han sätter sitt ex före dig.
    Även om de har barn tillsammans så behöver de inte ha kontakt flera gånger om dagen,om det inte är något alldeles speciellt som rör barnen.
    Jag är inte den svartsjuka typen. Men jag hade aldrig accepterat det här.
    Det är dig han borde stå närmast nu. Inte sitt ex.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-23 21:45:08 följande:
    Han har alltid stått henne nära , dom har gått igenom mycket tillsammans säger han och dom har känt varandra i över 20 år så det blir svårt för mig att överträffa det. Jag hoppas ju att han ändå respekterar mig..
    Jag ska tillägga att du ska nog vara vaksam och inte lita så blint på allt han säger.
    Att du har fått lämna dina vänner,köpa en bil åt honom och att han ber dig ha trekant med hans ex tycker jag räcker för att alla varningsklockor ska ringa.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 08:48:05 följande:
    Ibland har han haft henne i luren när han kommer hem från jobbet och då har han satt på högtalare så vi pratar alla tre. Dom berättar om deras planer i deras liv och hon pratar om vad som händer i hennes liv, det låter väldigt vänskapligt när vi pratar. Hon är trevlig och frågar mig saker osv och därför känns det inte heller som dom gör nåt bakom min rygg! Jag har sagt att det känns konstigt med just henne men jag sa ja till trekant med någon okänd från början . Det var han som tyckte att hans ex då var perfekt för då kunde vi samtlidigt bli vänner och då skulle jag känna mig mer trygg än med någon okänd!
    Att de är så vänskapliga kan ju också vara ett sätt att dölja att något annat pågår bakom din rygg.
    Att han är så angelägen om att ni ska ha trekant med just hans ex borde få dig att dra öronen åt dig.
    Om det vore någon av dina vänner som befann sig i din situation,vad hade du gett dem för råd? Stanna eller gå?
    Du måste försöka se på det här med andra ögon.
    Jag har själv varit i din situation och jag vet hur det kan sluta.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 10:32:05 följande:
    Hur kan det sluta menar du?
    Mitt ex var sjukligt svartsjuk och avskydde mitt ex. Han såg mig krama mitt ex när jag mötte honom på stan en gång och det räckte för att få honom att tro att jag var otrogen.
    Han hade själv kontakt med sitt ex och var otrogen med henne.
    Men det var jag som blev anklagad för att vara otrogen och fick ta emot både slag och stryptag.
    Det var dessutom nära att jag miste kontakten med både mina vänner och familj då han trodde att jag var ute och var otrogen då jag umgicks med dem.
    Det slutade alltid med bråk.
    Jag fick under den perioden ett arv efter min pappa och farfar som båda hade gått bort och de pengarna lyckades han få mig att låna ut så han kunde köpa en ny bil.
    Hade jag inte skrivit på ett kontrakt med honom så hade jag nog aldrig fått se skymten av de pengarna igen.
    Men jag fick tillbaka dem igen.
    Han ville också utföra sexakter som jag inte var det minsta intresserad av.
    Snälla,låt dig inte luras av din pojkvän.
    När du beskriver hur han beter sig så är det som att läsa om mitt ex.
    Jag dumpade honom och det har jag aldrig ångrat.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-24 16:15:18 följande:
    Men oj, mycket av det du skrev stämmer in på hur vi har det nu. Har inte berättat allt här heller! Han är väldigt svartsjuk, har alla lösenord till mina sociala medier och blir arg och sur om jag pratar med nån kille men det jag inte har berättat här är att jag var otrogen mot honom tidigt i vår relation och jag ljög om det länge men sen berättade jag och det känns som om han straffar mig nu pga det. När det gäller sexet så är det förnedringssex rakt igenom. Det känns som om jag är skyldigt honom att göra som han säger nu eftersom jag var otrogen mot honom.
    Du är inte skyldig honom någonting.
    Otrohet är inte ok. Men du var i alla fall ärlig och berättade det för honom.
    Om han har svårt att acceptera det så hade det varit ärligare av honom att göra slut än att behandla dig som han gör nu.
    Jag hoppas att det jag berättade har hjälpt dig litegrann med dina tankar.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-25 09:15:41 följande:
    Det är svårt att lämna eftersom vi blir mer och mer involverade i varandra, mina föräldrar älskar honom och alla tycker att han är så bra för mig osv. Snart ska vi även köpa en butik tillsammans , eller det är ju mina pengar och han kommer sköta hela den biten för jag arbetar med annat. Vad hans relation med hans ex gäller så kan det ju vara att hon är lika manipulerad hon som jag, jag känner ju inte henne och vet ingenting förutom det han har sagt till mig. Jag vill vara med honom samtidigt som det är han som styr allting, jag bara hakar på eftersom han lovar guld och gröna skogar.. och det där med 2 fruar som du skrev, nu när jag tänker efter så har han sagt att ?vi alla tre skulle kunna ha det så bra tillsammans ?....
    Jag hoppas verkligen att u tänker efter ordentligt innan du köper en butik med honom. Speciellt om du inte kommer att ha någon insyn i den.
    Annars kan han lura av dig alla pengar du har.
    Ni har bara varit tillsammans i några månader. Ni borde bara ha ögonen för varandra.  
    Inte för att ta lån och köpa saker som bilar och butiker.
    Du måste inse det här innan han har hunnit köra dig och din ekonomi i botten.
    Att dina föräldrar älskar honom är ingen ursäkt.
    Att dina vänner har vänt dig ryggen är något du borde lyssna på och ta på allvar.
    De står utanför det hela och ser saker som varken du eller dina föräldrar gör.
    Ni verkar vara totalt förblindande av hans charm.
    Och att använda charmen är ganska typisk för killar som honom.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-25 20:32:28 följande:
    Vissa förstår inte hur dessa saker kan ske och jag vågar påstå att dem aldrig har råkat ut för en tvättäkta manipulerande människa ! Är man dessutom naiv/svag/lättmanipulerad mm så ÄR man ett lätt offer! Vissa skrattar åt en för att man är ?dum i huvudet? osv och jag klandrar ingen för det! Man hör själv i huvudet hur sjuka saker är vad som kommer ut ur munnen på honom men han är ju så jävla bra på att snacka omkull en! Lova saker och vara framåt, driven, charmig och självsäker!

Han har inte nämt sitt ex nu på ett tag, jag sa till honom att jag inte vill vara med henne helt enkelt! Vi får se om han börjar prata om det senare men jag kommer inte ingå i någon trekant med dom två oavsett!
    Just därför måste man våga söka stöd så att man inte är ensam när man bestämmer sig för att lämna.
    Så ta stöd av din familj och dina vänner. Och kanske en kvinnojour.
    Och vad du än gör så ta inga fler lån åt honom!
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-26 23:19:13 följande:
    Ja! Ska jag beskriva det här eller? Ska vara mild! När han fick reda på att jag hade varit otrogen tog han mig i nr 2 enbart flera ggr om dagen i flera dagar. Jag blödde och hade ont, han njöt över att jag hade ont precis som han hade ont i hjärtat sa han! Han är hårdhänt, ger mig lavetter i sexakten, jag är hans sexslav säger han! Det är ass to mouth och jag suger hans...efter att han har varit i mig när jag har mens.....mm!
    Men varför accepterar du det?
    Jag har också blivit bedragen,men inte sjutton tvingade jag honom till förnedringssex för det.
    Jag gjorde slut istället!
    Förlåt mig,men din kille verkar vara helt sjuk i huvudet.
    Det han utsätter dig för är ju inget annat än övergrepp och misshandel.
    Så mitt råd är att gå innan det blir värre.
    Du är ingens slav och ska aldrig behöva göra något mot din vilja.
    Kom ihåg det.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-28 15:12:16 följande:
    Han har inte bara dåliga sidor , annars hade jag ju inte stannat kvar! Hans bra sidor älskar jag! Han har mycket humor, skrattar och sprider glädje , han är påhittig och driftig, har alltid mycket på gång, att vara med honom är ett äventyr , det händer nåt hela tiden , så ja jag älskar honom!
    Men de dåliga sidorna verkar ju överväga de bra.
    Och ska jag vara ärlig så verkar han ju inte hysa särskilt mycket kärlek och respekt till dig.
    Det här med förnedringssexet hade varit fullt tillräckligt för att jag skulle lämna.
  • molly50
    Anonym (Mollie) skrev 2019-04-28 19:18:46 följande:
    Men verkar inte det lite väl långsökt? Långsiktig hämd menar du? Nu är det förhållandevis bra mellan oss, han har inte nämt sitt ex och han har inte pratat med henne öppet så att jag har hört! Han är väldigt upptagen med jobb nu.

Varför vara med någon man inte har känslor för, om det nu skulle vara så?
    Kanske för att han utnyttjar dig och vill åt dina pengar?
  • molly50
    MatteYanken skrev 2019-04-28 20:01:00 följande:

Jag och sambon har länge diskuterat 3 eller 4 kant och är nått vi båda är intresserade av att göra när vi hittat rätt. Oavsett om det är en kille/ tjej eller par, bi- eller straight. Det viktiga för oss är att det känns bra för alla och att alla parter får uttrycka sina önskemål som vi antingen hittar en kompromiss på eller kanske också vill. När det kommer till sex med sin fästmö/ fästman är man såklart överens om att det finns vissa saker som är för intima för att dela med en okänd. Tex komma vaginalt eller kyssas som r våra BIG NONO. I ert fall vet ni vem den tredje är som din kille vill ha med och hänvisar till samma sak, att det ska kännas rätt. Jag och sambon delar på samma användare så om det är nått ni/ du vill växla åsikter om  i ett mindre forum får du/ ni gärna skriva till oss. Vi har inte haft fler med i leken tidigare och värdesätter möjligheten att prata om just 3, 4 kant osv. 

Fast nu är det inte bara det som är problemet med TS kille.
    Han utnyttjar TS ekonomiskt och är svartsjuk och utsätter henne för förnedringssex som innefattar både övergrepp och misshandel.
    Så det bästa TS kunde göra är att dumpa honom helt.
Svar på tråden Min kille vill ha trekant med mig och hans ex