Inlägg från: kioskvältare |Visa alla inlägg
  • kioskvältare

Int. hundutställning, kan man gå dit som icke hundägare?

Ja, som rubriken. Kan man gå på en internationell hundutställning utan att själv ha hund? Ja, klart att man kan men jag undrar om hur det ser ut och går till där? Skulle det vara roligt och intressant för någon som inte har eller haft någon hund men som är väldigt intresserad? Får man "träffa" några hundar eller sitter man på en läktare och tittar bara eller hur går det till?

• Svar på tråden Int. hundutställning, kan man gå dit som icke hundägare?
  • kioskvältare

Okej, tack för era svar. Det är inte jag som vill dit utan en vän men som vill att jag ska följa med. Jag undrar lite hur det brukar se ut därinne? Sitter man på läktare och tittar på någon "den" där hundarna kommer eller är det som en stor "marknad" där man går runt och så står uppfödarna där vid sitt bord med sina hundar eller hur är det?

Jag är själv inte så väldigt husdjursintresserad ochhar bara ett svagt minne om att jag varit på en kattutställning för många många år sedan där det var uppbyggt som en loppis typ, alla hade sin plats och så gick folk runt i gångarna och tittade och pratade med kattägarna.

Svar på tråden Int. hundutställning, kan man gå dit som icke hundägare?