• Akidoki

Måste hans ex vara med på precis ALLA högtider???

molly50 skrev 2019-04-16 11:49:52 följande:

Det låter ju helt sjukt. Att tvätta sina kläder är väl ändå något helt naturligt att lära sig.

Och har de dessutom bett om den hjälpen själva så är det väl inget som du ska ha skit för.

Eller menar hon att hon ska tvätta deras tvätt när de har flyttat hemifrån?

Det kan ju vara svårt för ts att veta vad hon menar. Jag tror inte att du behöver hetsa upp dig över det. Vi vet ju inte hur samtalet mellan föräldrarna gick. Kanske var mamman orolig över om barnen helt får rå om sig själva, snarare än att hon var emot att de får lära sig tvätta.

Vi kan ju bara spekulera, och personligen tycker jag att det är ganska meningslöst. TS ser det ur sitt perspektiv färgat av hennes inställning till mamman.
  • Akidoki
    Ess skrev 2019-04-16 19:25:28 följande:

Så stora barn ska väl ändå kunna rå sig själva utan att mamman ska blanda sig?

Gnäller de hemma hos henne så kan hon bara svara, bra att ni lärt er det för då kan ni göra det här med.

Jaha.
  • Akidoki
    Anonym (EvaP) skrev 2019-04-16 21:32:54 följande:

Fast hur ofta ber man om källkritik och respons från motparten som trådstartaren diskuterar om i andra trådar här på forumet?

Hon sitter och insinuerar saker om mig och gubben på Facebook och jag letade upp detta forum för att jag behöver få snacka av mig lite utan att hänga ut specifika personer. Kan tycka att det är mer harmlöst faktiskt.

Har jag hindrat dig?
Svar på tråden Måste hans ex vara med på precis ALLA högtider???