Inlägg från: Anonym (Torsdagsfräckis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Torsdagsfräckis)

Har du haft SEX på jobbet

Jag har gjort affärsbesök hos en man jag tycker om för en tid sedan, ja.

Finns fördelar med att styra sin egen tid. Han presenterade mig för ett par kollegor också, allt är normalt, nothing to see here...hahaha..

Vi hade sex i fem olika lokaler medan han visade mig runt. På sista stället var vi bara sex meter från hans kollega som talade i telefon med lurar och hade noll koll på omgivningen.

Anonym (Yesss) skrev 2024-07-20 20:00:30 följande:

Ni som trycker tummen ner på inlägg om sex på jobbet i en tråd om sex på jobbet, varför gör ni det? Ärlig fråga. Varför ens gå in i en tråd om man är emot trådens ämne? varför inte bara scrolla vidare istället?

Dessa människor har inget sexliv och ingen hobby, då kan det nog bli så.

Färga garn med växtfärg är trevligt, har jag hört. Ni kanske skulle testa det?
    Anonym (Patetiska incels) skrev 2024-07-20 22:41:17 följande:
    Är snarare alla källarrunkare som hittar på historier i den här tråden som saknar ett sexliv. Projicering deluxe från er sida. 
    Knappast.

Vi är inte alla förtorkade pryda kvinnor, oavsett vad du tror.

Anonym 4:

Okej, jag är då en incelgubbe som har genomgått vakuumaspiration med dilatation under lätt narkos en gång i ungdomen. Långt senare deltog jag som gravid kontrollgrupp i en studie och gjorde extra ultraljud för flödesmätning av kärlen som försörjer fostret, samt donerade moderkakan till vetenskapen. Jag har också haft en 4 cm stor vätskefylld äggstockscysta som hade 5% risk att vara elakartad. Det var obehagligt att gå omkring med och gjorde rätt ont när den sprack. Jag var väldigt glad att det inte var elakartad vävnad. 

Jag måste vara en hyfsat ovanlig incelgubbe. 

Anonym (4) skrev 2024-07-20 23:11:12 följande:
    Ganska vanligt med incellosers som härjar på forumet och låtsas vara kvinnor med en massa påhittade sexhistorier. På tal om att inte ha nåt liv.
    Det angår mig inte. Jag skriver ibland för att det roar mig och jag kan inte tala om det jag gör i verkliga livet.
    Anonym (Yesss) skrev 2024-07-22 13:16:40 följande:
    Haha. Och jag är en incelgubbe som genomgått tre kejsarsnitt. Vissa måste tydligen bara slå knut på sig själva för att hitta på alternativa förklaringar till inlägg de inte gillar, istället för att tänka sig att de skulle kunna vara sanna.
    Allra roligast är att dessa tror att kvinnor i deras omgivning skulle berätta sånt här för dem IRL, när man inte ens kan skriva något lite på ett anonymt forum utan att
    de får spel.
Svar på tråden Har du haft SEX på jobbet