Inlägg från: Anonym (Nina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nina)

All inclusive eller inte?

Har aldrig kört AI, och ser mig inte göra det heller. Tycker att det är roligare att själv få upptäcka platsen man är på, hitta mysiga fik och restauranger. Vara lite mer fri.

Skulle nog enbart boka AI om jag hade små barn, trött och less, och inte så brydd över vart jag åkte utan mest bara få komma till en plats med sol och bad. Inte annars.

• Anonym (Nina)
    EmberEyes skrev 2019-03-17 21:51:00 följande:

Det är inga som helst problem att göra allt det där trots AI. Det är inte som du får en fotboja och blir hämtad av polisen om du inte kommer till hotellet och äter alla måltider där bara för att du betalat för det.

Då är väl frågan om det är värt att betala för mat man inte äter? Man får fundera hur ofta man kommer vilja hänga nära hotellet, och hur ofta man vill göra långa utflykter. Missar man bara nåt enstaka mål här och där gör det ju inte så mycket, men det blir ju snabbt slöseri på pengar om man missar många.
  • Anonym (Nina)
    EmberEyes skrev 2019-03-17 23:25:00 följande:

Fast nu handlade ju annabellelee's kommentar som jag svarade på inte om huruvida det var ekonomiskt smart, hennes kommentar fick det att låta som om AI utesluter möjligheten för heldags-turer, prova lokal mat och impuls-äta på restaurang när man är ute.

Men visst, det finns en ekonomisk aspekt.

Okej, då förstår jag. Jag tänkte bara att sånt går lite hand i hand. Tror att de flesta förstår att man inte blir inlåst på hotellområdet om man väljer AI.
Svar på tråden All inclusive eller inte?