BIM April
8 dagar sdedan ägglossning, När kan man testa gravtest? har så ömma tuttar, :P
O svag molande mensvärk sen igår, Plus att tempen håller sig hög.
8 dagar sdedan ägglossning, När kan man testa gravtest? har så ömma tuttar, :P
O svag molande mensvärk sen igår, Plus att tempen håller sig hög.
gjorde ett tidigt grav test nu vid 12, men de va negativt, jag skall ha min mens på torsdag? va jag för tidig? trots jätte ömma bröst När rekomenderar ni att ta?
Kan mycket väl ha varit för tidigt om du testade så långt i förväg. Många testar neg dagen innan BIM men positivt dagen efter till exempel, och tror väl det är rätt sällsynt att få positivt så pass tidigt som 6 dagar innan, även om det hänt. Men jag skulle vänta till iallafall någon enstaka dag innan BIM, om inte faktiskt på själva bim-dagen. Hoppas du får plus :)
Jahapp då hoppar jag över till BIM maj-tråden... Jäkla mens :(
Jag hade ägglossning 4/4 så då borde min mens vecka komma imorgon, De ända jag har är fruktansvärda ömma bröst, o bara ytterst lite ibland molande pyttelite mensvärk, inget jag stör mig på.
Jag testade i fredags med tidigt gravtest, men solklart negtivt. När skall jag testa tycker ni?
Nej detta va mitt på dagen vid lunch jag testade tidigt i fredags, ja ömma bröst har jag ju, gah,
Och du testade med morgonurin? Jag tycker du kan testa imorgon igen, med morgonurin. :) Lycka till! <3
Måndag o mensen skall väl komma undr veckan, Skall väl ha den på torsdag?
Men tempen är fortfarande hög o håller sig fin nivå. enbart ömma bröst:/
God morgon fina ni.
Jag har nu gjort ett tidigt gravtest, kl 6:30 med morgon urinet!
Är detta ett svagt streck? Eller e jag blind?
HJÄLP..
Hej kollade på testet nu en stund efter, De måste väl vara positivt?
Menar ni clearblue digital med indikator för veckor?
Jodp mina kära flickor:)
De är en graviditet:)
Morgon urinet idag....