Äter EPA-Glandin för att bli gravid
Jag äter också EPA-Glandin, men det vet du ju redan efter att jag berättat det i en annan tråd :)
ÄL-6 idag och har fått en stegring på testerna, längtar lite till bim så att man kan börja hoppas igen :)
Jag äter också EPA-Glandin, men det vet du ju redan efter att jag berättat det i en annan tråd :)
ÄL-6 idag och har fått en stegring på testerna, längtar lite till bim så att man kan börja hoppas igen :)
Idag har jag ÄL enligt FLO appen men har inte samma starka smärta som jag brukar ha! Så antingen är ÄL senare eller så kanske glandinet gör att det inte blir samma värk? Vi har legat i bra iallafall så nu hoppas vi på det bästa :) hur går det för dig?
Vi e jui samma tråd imars bim. Men jag beställde precis epa också! :)
Nu närmar jag min bim som är på måndag/tisdag enligt prognoserna. Men misstänker att jag haft en äl-fri månad :'( Har inte fått maximalt på min fertilitetsmonitor, och tempen har inte stigit som den ska göra efter äl. Känns tungt, vill bara att mensen kommer nu så man kan få börja hoppas lite igen. Min första månad med EPA-Glandin, misstänker inte att det har något med detta att göra eftersom ni andra inte verkar ha något liknande :)
Håller tummarna för er andra!! <3
Hej, vill bara meddela att det lyckades för oss denna månad, JAG ÄR GRAVID!! :) Detta var första hela cykeln jag åt borago eftersom jag inte hann få tabletterna till första mensdagen förra gången.
Tänkte bara flika in och säga att jag provade EPA-glandin denna cykel. Efter både missfall och kemisk graviditet så var jag villig o testa. Och nu har jag plussat, på första försöket. Tog tabletterna tillsammans med folsyra.
Om det va orsaken till plusset kan man aldrig veta, men kanske något som hjälpte till :)
Jag vet att det inte är så mycket liv i tråden men ville bara säga att jag plussade första månaden med EPA glandin. Jag är mellan 1-2 kapslar per dag fram till ÄL sen slutade jag. Hade låg temp enda fram till ÄL+11 och då visste jag. Jodå starkt plus på testa tidigt och gravid 1-2 på ÄL+12. Vågade inte äta fram till bim utan jag slutade som sagt vid ÄL och det gick bra