• Madfr

Pedikyr för två

Hej!

Jag och min syster har länge velat gå på pedikyr behandling tillsamman och har kollat runt på olika hemsidor och även ringt och frågat olika salonger om det finns möjlighet att sitt bredvid varandra i varsin stol och få behandlingen samtidigt. Men än så länge har vi inte hittat något.

Jag tänker mig att vi ska sitta och snacka skit, kanske dricka en kopp te, få pedikyr behandling och bara kunna slappna av tillsammans. I såna där fina pedikyrstolar med fotbad, mycket viktigt! Någon som känner till en salong där detta är möjligt?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Pedikyr för två
  • Mongoliet

Vilken thai-pedikyr som helst.

• EmberEyes

Har aldrig träffat på en salong (med två eller fler anställda) som INTE erbjuder tjänsten... Vill du ha en specifik rekommendation så får du ange vilken ort du är intresserad av.

• Duckan

I Stockholm är det fullt möjligt på de flesta av ställena.

• Madfr

Okej, men ni har ingen specifik salong ni kan rekommendera? Jag bor i Stockholm och alla sidor som kommer upp när jag googlar har inga riktiga pedikyr stolar. Men skriv gärna namnet på en salong! :)

• Duckan

Jag har inte varit där själv men vet andra som gått dig, Lilly Garden på Drottningatan.
    Five five Nails i Mood-gallerian är ett annat tips.

• Madfr
    Duckan skrev 2019-01-23 11:24:48 följande:

Jag har inte varit där själv men vet andra som gått dig, Lilly Garden på Drottningatan.

Five five Nails i Mood-gallerian är ett annat tips.

Okej, tack så mycket! Ska kolla upp det
Svar på tråden Pedikyr för två