• Sjuttiosjuan

Hur valde ni?

Vi har varit i st Petersburg och är jättenöjda!

Inga problem med visum, enkelt om man bara följde instruktionerna.

Allt kändes proffsigt och vi fick en koordinator som var väldigt hjälpsam. Vi fick rekommendationer på FL och var på seminarium i Sthlm. Vi valde devis för att man får så detaljerad information om donatorn och eftersom det är anonym donator så känns det bra att ha så mkt info som möjligt. Vi betalade ca 100 000 och fick fyra garanterade blastocyster. Jag fick tillbaka ett som blev vår dotter och har tre i frysen. Fick progynon, Crinone och progestronsprutor plus Fragmin och trombyl.

Kan varmt rekommendera! Men gå på ett seminarium och träffa läkare och andra i samma sits, det kändes bra för oss!

Lycka till:)

• Sjuttiosjuan
    Fröken lillasyster skrev 2019-01-18 07:06:39 följande:

Tack för att du berättar! Håller just nu på att ställa en massa frågor till klinikerna jag är intresserade av ang hur de tänker kring medicinering osv. Fick du några råd om att öka på medicineringen vid ev blödningar? Vet att en del fått det från andra håll...

Dom hade ett nödpaket som jag tyvärr fick använda några gånger men det gick ju bra ändå.

Verkar dock som dr Olga som var chef där öppnat ngt eget? Hittade nån ny hemsida?

Måste kolla upp det, gillade det teamet men tror ev inte dom jobbar kvar på Ava? Får se hur vi gör med vårt fet om vi kan flytta dom el om vi använder kliniken som tagit efter.
Svar på tråden Hur valde ni?