Förvirrad äggdonation
Känner med dig:( Vi startade våra försök till barn lite sent, sökte hjälp när jag var 39 och hade då amh på 0.2 och dessutom dålig äggkvalitet. Redan på vårt första möte sa dom att chansen vid Ivf endast var ca 5% och att vi skulle ställa in oss på ÄD. Jag blev som du förkrossad och ville inte lyssna på det örat. Vi gjorde 6 täta Ivfer mellan okt-juni och fick ut väldigt få ägg med ganska dålig kvalitet och inget plus. Vi bestämde oss för att gå vidare direkt med ÄD och fick via fl goda referenser från Ava st Petersburg och träffade dom även på ett seminarium i Sthlm. Sen gick det fort, bestämde oss i slutet av juli och gjorde ET i slutet av september. Min sambo åkte innan och lämnade spermier så vi var där i 3 dagar fast vi bokade 5 för säkerhets skull eftersom vi inte riktigt visste när ET skulle bli.
Nu har vi vår lilla tjej 6 mån som blev till på första försöket. Vi fick 4 blasto vilket dom garanterar. Betalade 9900 euro för icke premiumdonator och jag tror dom tar ca 1800 euro för ET om det inte ändrats. Har bara bra saker att säga om Ava.
Förstår att det känns tungt men tro mig, inget går upp mot en liten bebis oavsett vem som står för ägget<3