Nya BIM januari 2019
Åh tack! Du ger mig hopp! Enligt gravidkalendern går jag in i V5+0 idag om jag är gravid! Hur långt efter Bim plussade du? Jag har inte tappat hoppet än :) inte förens mensen kommer!!
Åh tack! Du ger mig hopp! Enligt gravidkalendern går jag in i V5+0 idag om jag är gravid! Hur långt efter Bim plussade du? Jag har inte tappat hoppet än :) inte förens mensen kommer!!
Ni som plussat, hur har era känningar o h symptom varit? När började dom och hur har de förändrats?
Har lagt till mig i pluslistan nu :D
Hej alla..
Jag plussade med CB digital för några dagar sedan. Fick Gravid 1-2 och stickorna har stegrat fint. Imorse (på bim) sa den Inte Gravid och stickan var ganska blank....
Vad i helvete betyder detta?! Är det ett mf? Eller visade den fel från början?
Är i chock.
Ja. Den visade Gravid 1-2 i tisdags och stickan från Babyplan fick ett fint test streck i onsdags. Har inte haft mer ont än vanlig molvärk. Och idag ville jag bara se om den skulle slå om till 2-3 så stod det Inte Gravid.......
Antingen är det ett tidigt missfall eller så är det utspätt urin - men jag har inte kissat sedan igårkväll så då har det ändå varit i mig i ca 8-9 timmar..... så tror inte heller det är det. Ska man ringa till gynakut? För jag blöder ju inte...
CD 50 idag och ingen mens och inget plus. OM det är så att jag inte hade nån ägglossning förra månaden och att det därför inte kommer någon mens, bör jag istället vänta mig äl snart? För visst är det så att mensen inte behöver komma? Så förvirrande att inte veta vad man ska vänta sig.
Idag på Bim+9 tror jag så tog jag ett digitalt efter några stickor med svaga streck och fick *inte gravid* tyvärr. Vet att det finns några som följer min resa så ville bara tala om det
Ja det är nog så :/ men nu vet jag iallafall och slipper tänka på om jag ör gravid :) ska ta mig lite vin ikväll med GOTT samvete :)
Måste bara få dela med till någon och ni är dom enda som verkligen fattar, även om ingen kanske bryr sig, haha. Men känslan när man får detta positiva utslag efter ett missfall är rätt gött. Nu hoppas vi bara att ett ägg släpper och att allt annat klaffar! *håller tummarna stenhårt*
Jahapp, nu kommer den utlovade uppdateringen. Jag hade rätt hela tiden och min känsla från äl+5 stämde, JAG ÄR GRAVID :)
Tyckte det var tydligt nog på sista bilden men tog ett clear blue också för att få det blått på vitt också ;)